نیک نیامدیر کل تامین اجتماعی گلستان در دیدار با نماینده علی آباد کتول در مجلس از ارتقا شاخص‌های تامین اجتماعی در دو حوزه بیمه ای و درمانی خبرداد

ارتقای شاخص های رشد تامین اجتماعی در کشور رابطه مستقیمی با مقاومت اقتصادی و بسط عدالت اجتماعی دارد

البرز گلستان/نیک نیامدیر کل تامین اجتماعی گلستان با بیان مطلب فوق ضمن تبریک سال نو به همه هموطنان به ویژه بیمه شدگان و کارگران گفت: ارتقای شاخص های رشد تامین اجتماعی در کشور رابطه مستقیمی با مقاومت اقتصادی و بسط عدالت اجتماعی دارد و بی شک تصویب قوانینی که باعث تقویت این سازمان گردد می تواند توسعه پایدار در کشور را  بیشتر سرعت بخشد.

علی اصغر نیک نیا افزود: در سال گذشته  شاخص‌های تامین اجتماعی در دو حوزه بیمه ای و درمانی ارتقا یافت طوری که شاهد افزایش میزان بیمه شدگان و افزایش میزان رضایتمندی آنان بودیم.

وی خاطرنشان کرد: تاکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی خود گویای اهمیت این حوزه و تامین اجتماعی است چرا که با رشد اشتغال و تولید تعداد بیشتری از مردم تحت پوشش این سازمان قرار می گیرند تا آینده و رفاه جامعه تضمین گردد.

وی تاکید کرد: کشور ایران اسلامی که برای عدالت گستری تلاش می کند همیشه مورد هجمه دشمنان در همه ابعاد است و داشتن ابزاری چون اقتصاد و فرهنگ مقاومتی با تکیه بر توانایی ها و فرهنگ های بومی می تواند راه را برای پیشرفت بیشتر جامعه باز نگه دارد و در این جهت نیز مجلس می تواند با تصویب قوانین متناسب با نیاز جامعه و همسو با اهداف عالی نظام اسلامی نقش مهمی را ایفا نماید.

نیک نیا با بیان اینکه  اهداف این سازمان نیز در راستای عدالت گستری و بسط رفاه اجتماعی است اظهار کرد: استان گلستان ظرفیت خوبی برای توسعه اشتغال جوانان و تامین اجتماعی دارد و اجرای طرح های بزرگ اقتصادی همچون راه اندازی منطقه آزاد مرزی، گسترش شهرک های صنعتی با محوریت صنایع پاک و تبدیلی، توسعه طرح های شیلات، تقویت بازارچه های عمومی و مرزی و رفت و آمد آزاد شهروندان به کشور های همسایه می تواند باعث اشتغال بیشتر مردم و توسعه بیشتر تامین اجتماعی شود.

نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تبریک سال نو به همه هموطنان گفت: امید است که در سال ٩۶ شاهد گسترش رفاه و آسایش مردم و رشد تولید و اشتغال با توجه به اقتصاد مقاومتی باشیم.

اسدا… قره خانی افزود: مجلس شورای اسلامی با علم به اهمیت بیمه اجتماعی برای همه آحاد مردم قوانین حمایتی را برای پوشش دادن برخی اقشار جامعه با هزینه پایین تصویب می کند تا رفاه آینده کارگران تضمین شود و برای رسیدن به این هدف می بایست تقویت سازمان تامین اجتماعی در اولویت قرار گیرد.

وی خواهان گسترش کمی و کیفی بیشتر خدمات بیمه ای و درمانی در استان شد و گفت: متاسفانه وضعیت ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان در گلستان از جمله شهرستان علی آباد کتول مطلوب نیست و تاسیس پلی کلینیک شبانه روزی با امکانات مناسب از جمله کادر درمانی عمومی و تخصصی، ام. آر. آی و  سی. تی . اسکن و تجهیزات دیگر از جمله مطالبات بیمه شدگان، بازنشستگان و مسئولان است.

نماینده مردم شهرستان علی آباد در مجلس شورای اسلامی در خاتمه تصریح کرد: در صورت رشد خدمات مطلوب این سازمان است که مجلس نیز می تواند با تکیه بر این عملکرد از آن سازمان دفاع کند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۳:۰۸ ب.ظ

دیدگاه