- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

دکترکلثوم غفاری مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان ازاجرای فاز اول طرح توان افزایی و ارتقای تاب آوری اجتماعی زنان و خانواده ها در استان خبرداد

البرز گلستان/مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان:اجرای فاز اول طرح توان افزایی و ارتقای تاب آوری اجتماعی زنان و خانواده ها در گلستان
دکترکلثوم غفاری توران مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: دوره اول فاز اول آموزش ۲۰ سازمان مردم نهاد استان به مدت دو روز ۱۵ و ۱۶ فروردین در دانشگاه فرهنگیان گرگان برگزار می‌شود.
در این طرح حدود ۳۰ نفر از مدرسان معرفی شده از سوی سازمانهای مردم نهاد در دو دوره دو روزه در خصوص توان افزایی و تاب آوری اجتماعی آموزش می بینند.
وی گفت: در فاز دوم این عزیزان با حضور در جوامع محلی و در معرض آسیب حاضر شده و با استقرار در این جوامع به آموزش زنان و خانواده ها خواهند پرداخت.
غفاری هدف از این طرح را توان افزایی و ارتقای تاب آوری اجتماعی زنان و خانواده در سراسر استان عنوان نمود و گفت: امیدواریم با استفاده از توان و ظرفیت سازمان های مردم نهاد و شناختی که این عزیزان از جوامع محلی دارند بتوانیم گامهای موثری در افزایش توان بانوان، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، تحکیم بنیان خانواده و در نهایت رشد و توسعه استان و کشور عزیزمان ایران برداریم .

0 [1]
0 [1]