سردار حمیدی رئیس پلیس راه کشور درگلستان علت اصلی تصادفات درجاده های کشورراخواب آلودگی ، خستگی رانندگان و انحراف به چپ اعلام کرد

البرز گلستان/  سردار حمیدی رئیس پلیس راه کشور در بازدیدی از استان گلستان در جمع خبرنگاران گفت :از ابتدا ی طرح نوروزی تا امروز شاهد کاهش تصادف هستیم .

وی افزود:همانطور که در ۶ سال گذشته آمار تصادفات رو به کاهش میباشد تمام سعی بر این است که این کاهش را به حداقل برسانیم

سردار حمیدی علت اصلی تصادفات خواب آلودگی و خستگی رانندگان و انحراف به چپ میباشد

وی در باره تعداد فوتی ها و مجروحین کشور در سفرهای نوروزی گفت :در حدود ۱۹۵ نفر در کل کشور فوتی داشتیم و در حدود ۳۰۰۰ هزار نفر مجروح داشتیم و بیشترین آمار تصادفات در جاده های کویری کشور در استانهای اصفهان شیراز خراسان رضوی و سمنان که مسافت های طولانی  نیز دارند.

وی در باره وضعیت ترافیک  استان گلستان خاطر نشان کرد: استان گلستان مقصد گردشگری مسافرین میباشد که به خصوص در مسیر مشهد مقدس است باعث حجم ترافیک بیشتری هستیم ولی از ترافیک سالم و روانی برخوردار میباشدکه در این زمینه نهاد های مربوطه که شامل راهداری و گردشگری میباشد همکاری لازم را با پلیس راه دارند.

ریس پلیس راه کشور در ادامه افزود: تمام تلاش بر این است که تا بتوانیم استراحتگاه های بیشتری برای رفاه و امنیت مسافرین بر قرار کنیم سردار حمیدی در پایان صحبت ها به مسافرین و رانندگان عزیز توصیه کرد که استراحت بیشتر جهت سلامت در رانندگی نقش مهمی داردو حتما با سرعت مطمئن رانندگی کنند و از سبقت بیجا و انحراف به چپ خودداری کنند تا شاهد کاهش تصادفات باشیم

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱:۵۳ ب.ظ

دیدگاه