سرهنگ عبدی فرمانده پلیس راه گلستان از کاهش۷۹درصدی منجر به فوت و ۳۳درصدی تعداد مجروحین تصادفات از زمان آغاز طرح نوروزی تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبرداد

البرز گلستان/سرهنگ علی عبدی فرمانده پلیس راه استان گلستان در گزارشی اعلام کرد: بارش باران از همه محورهای استان گلستان گزارش شده و جاده‌های استان لغزنده است و باید رانندگان به نکات ایمنی و رعایت قوانین توجه کنند، اما هنوز بارش برف در جاده‌های استان گزارش نشده است.

وی افزود: با توجه به این شرایط جوی همراه داشتن زنجیرچرخ برای تردد در محورهای کوهستانی استان الزامی است.

فرمانده پلیس راه استان گلستان با اشاره به آغاز موج دوم سفرهای نوروزی در استان گلستان تصریح کرد: حجم تردد در جاده‌های استان در حال افزایش یافتن است اما اکنون ترافیک روانی را شاهد هستیم، تنها در برخی ساعات شاهد ترافیک نیمه‌سنگین در برخی ورودی‌های استان هستیم.

سرهنگ عبدی گفت: با توجه به لغزندگی جاده‌ها، رعایت سرعت مطمئنه، رعایت قوانین راهنمائی و رانندگی، همراه داشتن تجهیزات زمستانی و زنجیرچرخ و اطمینان از سالم بودن برف‌پاک‌کن‌های خودرو و کمربندها از نکاتی است که باید رانندگان و مسافران توجه داشته باشند.

وی درباره وقوع تصادفات در استان اظهار کرد: تعداد تصادفات منجر به فوت در جاده های استان گلستان از زمان آغاز طرح نوروزی تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۹ درصد و تعداد مجروحین تصادفات ۳۳ درصد  و در کل نسبت به سال گذشته ۲۵درصدکاهش یافته است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲:۲۷ ب.ظ

دیدگاه