- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

قربانی مدیر کل راه آهن شمال شرق ۲ از راه اندازی قطار گردشگری درگلستان خبرداد

البرز گلستان/مدیر کل راه آهن شمال شرق ۲ به همراه معاونین وروسا و مدیران ادارات این اداره کل در ایستگاه راه آهن گرگان حضور و با اهدا شاخه گل و شیرین و هدایا از مسافران نوروزی استقبال نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال شرق ۲  ، محمد رضا قربانی به همراه معاونین و روسای ادارت این اداره کل از مسافران نوروزی استقبال و ضمن خوش آمد گویی سال نو را به همه آنان و مردم ایران اسلامی تبرک عرض نمودند.

وی در این مراسم گفت : اداره کل راه آهن شمال شرق ۲ پذیرای مسافران نوروزی بوده و در راستای خدمت رسانی شایسته و مطلوب به هموطنان و مسافران وارتقاء ایمنی در سفرهای ریلی، اقدامات و پیش بینی‌های لازم را انجام داده و برنامه ‏های متنوعی را برای استقبال از گردشگران و مسافرانی که با قطار در ایام نوروز تردد می‏ کنند خواهد داشت و ستاد نوروزی نیز در این ایستگاه به مشابه نواحی دیگر مستقراست .

مهندس قربانی درمورد قطار گردشگری نیز توضیحاتی بیان نمود و اضافه کرد : اداره کل به منظور  ارائه خدمات مطلوب به مسافرین قطار گردشگری استان گلستان راه اندازی و این قطار در ایام نوروز در مسیر های گرگان ، اینچه برون وگرگان ، اسکله بندرترکمن تردد فعال می باشد که مسافران و گردشگران می توانند از حمل و نقل سبز استفاده مناسبی داشته و سفری امن و راحت در کمال آرامش را در استان گلستان و حوزه این اداره کل داشته باشند.

وی یادآور شد : در استان گلستان۱۵۰ کیلومترخط ریلی وجود داشته و ۸ ایستگاه راه آهن فعال است.

وی بهسازی سالن مسافری ایستگاه‎های بندرترکمن و بندرگز، استقرار و ساماندهی تاکسی سرویس راه‎آهن، افزایش ظرفیت و تعداد سان های مسافری گرگان را از دیگرفعالیت های اداره کل راه آهن شمال شرق ۲ و ستاد نوروزی عنوان نمود .
0 [1]
0 [1]