- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

فرمانده انتظامی گلستان ازکاهش ۶۷ درصدی جان باختگان ناشی از تصادفات رانندگی دراستان خبرداد

البرز گلستان/سردار “علی اکبر جاویدان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، امنیت ترافیکی در سطح شهرها و معابر برون شهری را یکی از محورهای طرح نوروزی پلیس عنوان کرد و گفت: امنیت ترافیکی در سایه تعامل و همکاری دستگاه های مرتبط در حوزه ترافیک و رعایت قوانین و مقررات از سوی شهروندان محقق می شود.

وی با بیان اینکه در طرح ترافیکی پلیس از تمام امکانات و تجهیزات استفاده شده است، گفت: علاوه بر پاسگاه های ثابت پلیس راه ، ۱۲ پست سیار نیز به منظور تسهیل در و نظارت بر نحوه رفتار رانندگان در سطح جاده ها و معابر برون شهری مستقر شده است.

این مقام ارشد انتظامی احتیاط و گذشت در هنگام رانندگی را لازمه یک سفر خوب و ایمن دانست و بیان داشت: رانندگان بایستی مسیر مسافرت را جزئی از سفر قلمداد کرده و با احتیاط و گذشت لحظات خوبی را برای خود و خانواده خود فراهم کنند.

سردار جاویدان با بیان اینکه در نوروز سال گذشته از لحاظ تعداد کشته شدگان ناشی از تصادفات در استان وضعیت خوبی نداشتیم ،گفت: خوشبختانه با تمهیدات صورت گرفته میزان تصادفات در سطح استان در مجموع، تاکنون ۲۰ درصد کاهش یافته است.

وی تاکید کرد: در همین راستا میزان جان باختگان ناشی از تصادفات از ابتدای طرح نوروزی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۶۷ درصد کاهش و تعداد مجروحان نیز ۱۷ درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی گلستان آرامش و امنیت همراه با شادی و نشاط را در گرو توجه به قوانین و مقررات عنوان کرد و بیان داشت: پلیس نیز در اجرای ماموریت های ذاتی خود با کسانی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را سلب کنند با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

سردار جاویدان در پایان با اشاره به افزایش حجم سفرهای نوروزی در سال جاری خاطر نشان کرد: توجه به نکات پیشگیرانه، اصل پیشگیری بایستی به عنوان یک فرهنگ در جامعه همگانی شود./

0 [1]
0 [1]