- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

جعفری مدیر صندوق بازنشستگی گلستان از بکار گیری بازنشستگان کشوری بعنوان مربی و ارزیاب در سازمان فنی حرفه ای استان خبرداد

البرز گلستان / همایش مدیران کانونهای بازنشستگی استان گلستان امروز با حضور جعفری مدیر صندوق استان گلستان و نورمحمد تربتی نژاد نماینده مردم گرگان وآق قلا در مجلس شورای اسلامی و تیرانداز مدیر کل فنی حرفه ای استان و اصحاب رسانه در محل خانه امید بر گزار گردید. جعفری مدیر صندوق بازنشستگی استان در این نشست ضمن عرض تبریک به مناسبت حلول سال جدید گفت: خستگی دستهای پدرانه تان را پاس میداریم به یاد روزهایی که در تلاش شبانه روزی  بوده ایدرا ارج می نهیم

وی هدف از این نشست را در ادامه پیگیری تفاهنامه سازمان باز نشستگی کشور با سازمان فنی حرفه ای کشورخواند و اظهار کرد: در این تفاهنامه مقرر شد باز نشستگان بعنوان مربی به مراکز فنی حرفه ای معرفی تا بکار گیری شوند تااز پتانسیل موجود استفاده شود.

مدیر صندوق بازنشستگی استان در ادامه افزود:مقررشد از طرف سازمان فنی حرفه ای  به بازنشستگان مجوز آموزشگاه فنی حرفه ای داده شود و از وجود بازنشستگان به عنوان ارزیاب عملکرد آموزشگاهها استفاده شود.

وی سپس تاکید کرد:بازنشستگی، آغاز فصل جدیدی از زندگی است و مسئولان باید با بررسی مسائل و مشکلات بازنشستگان، محیطی امیدوارکننده و عزت‌آفرین برای آنان ایجاد کنند.

جعفری پیگیری مطالبات بازنشستگان دررا در راستای رعایت عدالت اجتماعی دانست  که با روح عدالت سازگار است.
مدیر صندوق بازنشستگی استان ادامه داد: تکریم بازنشستگان، حفظ حرمت آنان و ارائه خدمات سریع، آسان و با کیفیت به آنان، مهمترین اولویت صندوق بازنشستگی می باشد.

وی تأکید کرد:‌ بازنشستگان، گنجینه‌های سرشار از تجربه و تخصص هستند و می‌توانند با برخورداری از تجربه‌های کاری خود که حاصل یک عمر تلاش صادقانه بوده است  رابه جامعه  ارائه نمایند.

جعفری در ادامه ضمن بیان اینکه در اردبیهشت سال آینده جشنواره ورزشی جهت تقویت روحیه بازنشستگان در استان در ۵ رشته برگزار خواهد شد  گفت :در این راستا نشستهای با مدیر کل تربیت بدنی استان و سایر مسئولین جهت برگزاری بهتر انجام شد.

 

 

0 [1]
0 [1]