مهندس میقانی مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای گلستان خبرداد:خدمات رسانی ۴۰ گروه با ۴۰۰ نفر نیرو و ۱۶۰ دستگاه و ماشین‌آلات راهداری درطول اجرای طرح نوروزی به مردم و مسافران

البرز گلستان/مهندس مهدی میقانی مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان گلستان   در مراسم رزمایش طرح نوروزی اظهار داشت: ما در ۲ بخش فعالیت خواهیم کرد، بخش حمل و نقل و بخش راهداری که در هر دو بخش با آمادگی کامل هستیم.

وی اظهار کرد: در بخش حمل و نقل بیش از ۷۰ شرکت مسافربری با ۱۸۰۰ دستگاه انواع وسیله و ۳ هزار و ۳۰۰ راننده حرفه‌ای به مردم خدمات می دهند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان گلستان تاکید کرد: در بخش راهداری هم ۴۰ گروه با ۴۰۰ نفر نیرو با ۱۶۰ دستگاه  و ماشین‌آلات راهداری در طول اجرای طرح به مردم و مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی تصریح کرد: ما در این طرح همه تلاش خود را برای خدمات‌رسانی بهتر به مردم انجام می‌دهیم.

سرپرست مرکز حوداث و فوریت‌های پزشکی استان گلستان هم در این مراسم گفت: این مرکز با ایجاد ۴۶ پایگاه اورژانس و با ۵۵ آمبولانس فعال و ۴۵ دستگاه آمبولانس پشتیبان به مردم خدمات می‌دهند.

علیرضا کمال غریبی افزود: یک اتوبوس آمبولانس و ۲۵ بیمارستان در استان در این ایام  آماده خدمات‌رسانی هستند.

وی تصریح کرد: این  مرکز از مدت‌ها قبل خود را آماده خدمات‌رسانی کرده و در طول اجرای طرح هم به با نیروهای آماده و آموزش دیده بهترین خدمات را به مردم ارائه خواهیم داد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲:۲۹ ب.ظ

دیدگاه