مهندس نصیری مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان :صنعت برق با شاخص کاهش تلفات، کاهش خاموشی، کاهش پیک و درصد وصول ارزیابی می‎شود

نیروی انسانی با ارزشترین، بهترین و گرانبهاترین سرمایه هر سازمان محسوب میشود

البرز گلستان./نیروی انسانی با ارزشترین، بهترین و گرانبهاترین سرمایه هر سازمان محسوب میشود/ اگر کارکنان یک سازمان سلامت و سالم نباشند نمیتوان انتظار برخورداری از یک سازمان بالنده و پرانرژی را داشت.

علیاکبر نصیری در همایش تجلیل از برترینهای فروش و وصول و مردان ایمنی شرکت توزیع نیروی برق گلستان اظهار داشت: سال ۱۳۹۵ سال پرتلاشی برای شرکت توزیع نیروی برق بود و امید داریم سال ۱۳۹۶ سال مبارکی باشد.

وی با بیان اینکه ما بیش از ۶۷۰ هزار مشترک داریم که توسط ۱۵۴ شماره‌بردار رصد میشود، افزود: شمارهبرداران یک شغل اساسی و حیاتی برای شرکت توزیع نیروی برق دارند چرا که درآمد شرکت به همکاری این افراد بستگی دارد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان ادامه داد: ما باید در بحث شماره‌برداری دغدغه‎های این افراد را بشنویم تا این افراد با تلاش بیشتری نسبت به وظایف خود عمل کنند.

نصیری با بیان اینکه صنعت برق با شاخص کاهش تلفات، کاهش خاموشی، کاهش پیک و درصد وصول ارزیابی می‎شود افزود: کاهش پیک و کاهش تلفات یکی از موضوعات مهمی است که حتی مورد توجه مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان با بیان اینکه متاسفانه برخی مشترکان اقدام به دستکاری کنتورها می‎کنند، گفت: در چند سال گذشته میلیاردها تومان از سرمایه بیت‌المال با دستکاری کنتور برق به هدر رفته است.

وی با تاکید بر رعایت اصل «اول ایمنی بعد کار» تصریح کرد: رعایت ایمنی یکی از اصول با اهمیتی است که گاهی تنها از جنبه شعاری به آن نگاه میشود در حالیکه یک بی دقتی کوچک حادثههایی بزرگ بدنبال دارد. وی با بیان اینکه نیروی انسانی با ارزشترین، بهترین و گرانبهاترین سرمایه هر سازمان محسوب میشود اظهار داشت: اگر کارکنان یک سازمان سلامت و سالم نباشند نمیتوان انتظار برخورداری از یک سازمان بالنده و پرانرژی را داشت.

نصیری بر ضرورت توجه به آموزش تاکید کرد و بیان داشت: بسیاری از مشکلاتی که ایجاد میشود به دلیل فقدان آموزش است، لذا در سالهای اخیر آموزشهای زیادی برای سیم‌بانان در نظر گرفته شده است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲:۱۷ ب.ظ

دیدگاه