دکتر فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از بکارگیری۱۰۰دستگاه آمبولانس در ایام نوروز جهت خدمت به مردم و مسافرین نوروزی خبر داد

البرز گلستان/ دکتر فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان درستاد بسیج سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی گلستان  در مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه تشکیل شد از اظهار کرد:رئیس دانشگاه از آغاز به کار طرح بسیج سلامت نوروزی در این استان خبر داد و گفت: ۵۵ آمبولانس فعال در ستاد تسهیلات نورزی مبادرت به ارائه خدمت میکنند و ۴۵ آمبولانس پشتیبان نیز پیشبینی شده است.

دکترعبدالرضا فاضل صبح امروز در آئین افتتاح طرح بسیج سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان اظهار کرد: ۴۶ پایگاه اورژانس سلامت نوروزی در سطح استان گلستان فعال است و در هر پایگاه ۶ نفر در شیفتهای صبح و عصر در آمادهباش کامل قرار دارند.

وی همچنین از اضافه شدن ۲۰ آمبولانس مجهز به تجهیزات پزشکی به ناوگان خدمات فوریتهای پزشکی استان خبر داد

دکتر فاضل گفت :به منظور ایجاد سفر ایمن برای مسافرین عزیز و مردم شریف استان اکیپ های بهداشتی نیز از پانزدهم اسفند کار DSC_0128نظارت بر اماکن تهیه تولید و توزیع مواد غذایی را با نظارتهای دقیق انجام میدهند.

رییس دانشگاه گفت :کلیه بیمارستانها و تعداد زیادی از پزشکان متخصص و فوق تخصص و پرستاران به صورت اماده باش هستند تا بتوانیم ایام خوشی را برای هم استانی ها و میهمان های  عزیزی که به استان گلستان سفر میکنند رقم بزنیم.

وی افزود:: حدود ۳ هزار پرستار در طول این ایام داریم که به صورت شیفتی است و آماده باش کامل هستند.

وی تصریح کرد:در مبادی ورودی و خروجی استان کار اطلاع رسانی و خدمات سفر توسط اکیپ های اورژانس و تیم های بهداشتی و درمانی به مسافرین عزیز انجام می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان افزود: ۵۵ آمبولانس فعال در سطح استان گلستان داریم  که این آمبولانس‎ها بیماران را به ۸ بیمارستان در سطح استان گلستان انتقال می‎دهند.

وی اظهار داشت: در سال گذشته تعدادی از متخصصان کم بودند اما امسال با تلاش معاونت درمان این مشکل رفع شده و خیلی از بیمارستان‎ها به صورت کامل در ۲۴ ساعت متخصص دارند.

دکتر فاضل از بهره برداری  دستگاه ماموگرافی برای بیماران سرطانی بعد از ۱۸ ماه دربیمارستان شهرستان گنبدکاووس خبرداد

وی افزود: برای این طرح ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده و در ۲ ماه اخیر بیمارستان مینودشت و بندرگز بهره‎برداری شد و آماده خدمت‎گذاری هستند و تخت‎های آی‎سیو و سی‌سی‌یو افزایش پیدا کرده و آماده پذیرش هستند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱:۵۶ ب.ظ

دیدگاه