مدیرکل دفتر امور بانوان خانواده استانداری گلستان :همزمان در تکریم از مادران شهدا برای نخستین بار در کشور، در استان گلستان برگزارشد

البرز گلستان/۲۳اسفند به مقام شامخ یکهزار و ۷۲۷ مادر گرانقدر شهید ادای احترام می شود
مدیرکل دفتر امور بانوان خانواده استانداری گلستان گفت: به مناسبت وفات حضرت ام البنین ( روز تکریم مادران شهدا ) و در آستانه سال نو و ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) هفته زن و به منظور پاسداشت مقام مادران شهدای والامقام، کلیه ی مدیران ستادی و روسا و مدیران دستگاه های اجرایی استان روز دوشنبه ۱۳ اسفند با حضور در منازل شهدا با یکهزار و ۷۲۷ مادر گرانقدر شهید دیدار و به مقام شامخ این عزیزان ادای احترام می نمایند.
کلثوم غفاری توران با بیان اینکه این حرکت یکپارچه و همزمان در تکریم از مادران شهدا برای نخستین بار در کشور، در استان گلستان انجام می شود، گفت : ما مفتخر هستیم این حرکت ارزشی و فرهنگی را برای نخستین بار در بزرگداشت مقام مادران شهدا برگزار نماییم .
وی با اشاره به اینکه حدود ۶۰۰ مادر شهید در شهرستان گرگان سکونت دارند، ابراز کرد: تعداد مادران شهید در مرکز استان در مقایسه با سایر نقاط گلستان بیشتر است و لذا به گونه ای برنامه ریزی کرده ایم که هر مقام مسئول حداقل با ۳ مادر شهید دیدار داشته باشد.
غفاری ضمن تشکر از مدیران ستادی و دستگاه‎های اجرایی استان خواست که این ملاقات‎ها را مستندسازی کنند تا در آرشیو خدمات فرهنگی استان ماندگار شود.
شایان ذکر است : این مراسم ساعت ۱۰ روزدوشنبه ۲۳ اسفند برگزار می شود و مدیران ،ائمه جمعه ،روسای ادارات و فرماندهان نظامی و انتظامی در منزل مادران شهدا حضور یافته و از یکهزار و ۷۲۷ مادر شهید تقدیر خواهند کرد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱:۵۲ ب.ظ

دیدگاه