سردار جاویدان فرمانده‎ انتظامی گلستان خبرداد: جابه‌جایی وسایل منزل در ایام نوروز ممنوع، مگرباهماهنگی نیروی انتظامی

البرز گلستان/سردار علی‎اکبر جاویدان فرمانده‎ انتظامی استان گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت : به نقش رسانه ها و اقف و اعتقاد داریم و سیاست ناجا در استفاد از این ظرفیت های اجتماعی می باشد.

وی افزود:  انتظامی گلستان در حوزه عملکردی در سرقت و قاچاق و مواد مخدر و کاهش تصادفات و آسیب های اجتماعی استان موفق عمل کرده و کارنامه قابل دفاعی دارد.

جاویدان سپس در باره طرح  نوروزی گفت : پلیس از ۲۸ اسفند ماه، ۲۳ ایستگاه در سطح استان در تفرجگاه‎ها فعال خواهد شد و نیروهای ستادی در نیروی انتظامی نیز به کمک رده‎های اجرایی خواهند رفت.

وی در باره شعال سال ۹۶ نیروی انتظامی گفت : شعار امسال نیروی انتظامی برای ایام نورزی “آرامش و نشاط بهاری با قانونمندی و نظم اجتماعی” است و امیدواریم بتوانیم خدمات خوبی را با این شعار برای مسافران گلستان فراهم کنیم.

سردار جاویدان با اشاره به چهارشنبه آخر سال تصریح کرد: میزان خسارت و صدمات کمتر شده اما هنوز شاهد هستیم که حوادث و خطراتی برای مردم پیش می‎آید و امیدواریم شرایطی برای استان فراهم شود که مردم همراهی داشته باشند و شاهد حوادث تلخ نباشیم.

وی با بیان اینکه اخلال چه از نظر ایجاد صدا و مسائل دیگر از دیدگاه قانون جرم است، گفت: در چهارشنبه آخر سال شاهد هستیم که افرادی که دخیل در برنامه‎های چهارشنبه‎سوری نیستند، آسیب می‎بینند.

فرمانده‎ انتظامی استان گلستان تدبیر ناجا برای برنامه چهارشنبه آخر سال محله‌محوری است، افزود: مقدمات کار و هماهنگی و تاملات لازم انجام شده و مسئولیت‎ها و تکالیف‎ها مشخص شده و دستگاه قضایی اراده‎اش بر این است که به صورت فیزیکی در محل‎ها و معابر حضور داشته باشد.

سردارجاویدان  در باره جابجایی وسایل منزل تصریح کرد: در ایام نوروز نیز براساس سنوات گذشته جابه‌جایی وسایل منزل ممنوع است و افرادی که می‎خواهند اموال خود را جابه‌جا کنند باید به پاسگاه انتظامی مراجعه کنند و با هماهنگی نیروی انتظامی این مهم اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه ۱۴۱ هزار قطعه انواع مواد معترقه در استان گلستان کشف شده، گفت: ۵ دستگاه خودرو ضبط، ۳ فروشگاه پلمپ و ۱۳ نفر در این خصوص بازداشت شدند.

فرمانده‎ انتظامی استان گلستان  تاکید کرد: در حوزه درون شهری ۳۶ درصد از جان‌باختگان ما موتورسوران و ۵۴ درصد راکب و ترک‌نشین موتورسیکلت و ۳۶ درصد عابران پیاده هستند.

سردارجاویدان گفت: آمارها نشان می‎دهد که در حوزه مجروحین نیز ۸۴ درصد از مجروجین امسال مربوط به موتورسیکلت و عابر پیاده بوده است.

وی تاکید کرد: ۷۶۴  هزار و ۵۲۷ مورد تخلف در حوزه راهور به ثبت رسیده و از این میزان ۱۵۶ هزار و ۵۴۳ مورد آن تخلفات حادثه‎ساز بوده است.

فرمانده‎ انتظامی استان گلستان تاکید کرد: بیش از یک هزار و ۶۰۰ گواهینامه از متخلفان رانندگی امسال توقف شده، افزود: ۱۶۳ هزار و ۶۸۲ مورد از تخلفات از طریق پلیس راهور ثبت شده است.

سردارجاویدان خاطر نشان کرد :در حوزه پلیس راهور ۷۶۸  هزار و ۱۰۰ مورد اعمال قانون توسط پلیس انجام شده است که نسبت به سال گذشته ۹ درصد در میزان اعمال قانون کاهش داشتیم.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱:۱۹ ب.ظ

دیدگاه