- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مهندس مهدی میقانی” مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان :در آستانه سال نو، هیچ گونه افزایش نرخی برای ناوگان حمل و نقل شاهد نخواهیم بود

البرز گلستان/ مهندس مهدی میقانی” مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان اعلام کرد:طرح استقبال از بهار ۹۶ از سوی راهداری استان گلستان، آغاز شده است، گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان به عنوان مسئول کمیته حمل و نقل استان در ایام نوروز است، موظف است بین تمامی دستگاه های حمل و نقلی استان یک اتحاد به وجود آورد تا مسافران نوروزی بدون هیچ گونه دغدغه ای از این ایام لذت برده و در کنار خانواده های خود، نهایت آرامش را احساس کنند.

وی افزود: در بخش راهداری، تمامی کمیته های شهرستانها، با برنامه ریزی منسجم، نسبت به ارائه خدمات به مسافران نورزوی، به استقبال نوروز ۹۶ خواهند رفت.

“میغانی” تصریح کرد: طرح استقبال از بهار ۹۶، به نوعی، یک خوش آمد گویی به مسافران نوروزی است که با همکاری نیروی های این نهاد، خدمت رسانی به مردم را، شرط اصلی برای این نهاد در نظر گرفته اند.

مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده ای استان گلستان در پاسخ به این سوال که چه تمهیداتی در زمینه حمل و نقل و پایانه های مسافر بری در ایام نوروز در سطح استان در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: در ایام نوروز بالغ بر ۱۸۰ دستگاه اتوبوس در مبادی شهر های استان، مسافران نوروزی را به هفتاد مقصد در نظر گرفته شده منتقل خواهند کرد.

وی در ادامه با بیان این مطلب که در آستانه سال نو، هیچ گونه افزایش نرخی برای ناوگان حمل و نقل خود شاهد نخواهیم بود، اظهار کرد: در آستانه نوروز ۹۶ ما شاهد هیچ گونه افزایش نرخ در زمینه اتوبوس ها و حمل و نقل در کشور شاهد نخواهیم بود و نرخ ها به همان روال سابق محاسبه میشود.

“میغانی” درپایان از بکار گیری ۳۰۰ نفر در طرح پاکسازی حریم راه های استان خبر داد و گفت: در آستانه نوروز ۹۶ طرح بزرگ پاکسازی و منظر آرایی حریم جاده های استان با بکار گیری ۳۰۰ نفر و همچنین ۱۳۰ خودروی سنگین و سبک، موظف به اجرای این طرح در سطح استان شدند که این طرح از امروز در سطح شهر های استان گلستان با حضور نیرو های راهداری اجرایی شده است.

0 [1]
0 [1]