آذری مدیرکل فرودگاههای گلستان ازصعود یک پله درعملکردپروازی ،ورشد۵ درصدی تعدادپرواز و۷ درصد ی تعداد مسافر نسبت به دی ماه خبرداد

تداوم اوج گیری فرودگاه گرگان و تکیه بر سکوی پانزدهم عملکرد پروازی

البرز گلستان/ مهندس آذری مدیر کل فرودگاههای استان گلستان در دیدار با خبرنگاران اظهار کرد:در پی روند افزایشی پروازهای فرودگاه گرگان و کسب رتبه شانزدهم در عملکرد پروازی در دی ماه ، این بار فرودگاه گرگان با یک پله صعود ، در جایگاه پانزدهم عملکرد پروازی فرودگاههای کشور ایستاد .
بر اساس آخرین شماره ماهنامه آماری شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران مربوط به عملکرد بهمن ماه ۹۵ ، از بین ۴۵ فرودگاه عملیاتی تحت مالکیت شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران ، فرودگاه گرگان در رده پانزدهم فرودگاههای ایران و بالاتر از فرودگاههای رشت ، ارومیه و ساری قرار گرفت .
به‌ گزارش روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان گلستان ؛ در بهمن ماه امسال ۳۰۰ پرواز ورودی و خروجی در فرودگاه گرگان انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ، ۴۲ درصد رشد نشان می دهد . در همین مدت ، فرودگاه گرگان پذیرای ۲۵۸۳۱ نفر مسافر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۵ درصد رشد داشته است .
تعداد پرواز بهمن ماه ، نسبت به دی ماه امسال ۵ درصد و تعداد مسافر ۷ درصد رشد داشته است .
با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال ۹۵ و افزایش تقاضا برای سفرهای هوایی ، اداره کل فرودگاههای استان گلستان با بکارگیری تمام توان و امکانات خود ، آماده خدمت رسانی به هم استانی های عزیز می باشد . در همین راستا ضمن برقراری پروازهای فوق العاده در ایام نوروز در مسیرهای پرتقاضا ، اقدام به برقراری پرواز در مسیرهای جدید نموده که اخبار آن متعاقبا اعلام خواهد شد .

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۸ ق.ظ

دیدگاه