آیت الله نور مفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان :تیم دیپلماسی دولت یازدهم در مذاکرات هسته‌ای با کشورهای ۱+ ۵ به خوبی از منافع ملی کشور دفاع کرده

آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان در حاشیه دیدار مردمی رییس جمهور با مردم گلستان در ورزشگاه آزادی افزود: برای اثبات این حرف که طبق آمار رسمی مراجع میانگین در آمد سرانه استان نسبت به میانگین کشور از نصف هم کمتر است بیان می‌شود که درآمد خانوارها کشور افزون بر ۸۰ میلیون ریال و این درآمد در گلستان در حدود ۳۹ میلیون ریال است.

آیت الله ‘ نورمفیدی’ افزود: در سال زراعی گذشته کشاورزان این استان به دلیل خشکسالی، سرمازدگی، سیل و سایر مشکلات ناشی از بلایای طبیعی افزون بر ۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت دیدند.

امام جمعه گرگان اظهار کرد: خسارت ناشی از حوادث غیرمترقبه بر کشاورزان این استان باعث شده تا آنها نتوانند اقساط تسهیلات خود را سر وقت به بانکها پرداخت کنند که این بار بر دوش آنها سنگینی می‌کند و در این بخش با فشار بانک‌ها مواجه هستند.

نماینده گلستان در مجلس خبرگان تصریح کرد: امروز درخواست کشاورزان استان گلستان از دولت تدبیر و امید این است که جرایم دیر کرد بخشیده و تقاضای استمهال تسهیلات بانکی، را دارند و امیدواریم این درخواست‌ها در نشست هیات دولت یازدهم در گرگان مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه گرگان اضافه کرد: انتظار ما از دولت تدبیر و امید این است که توجه بیشتری برای تامین زیرساخت های استان داشته باشد تا سطح درآمد مردم ارتقاء یابد.

وی مشکل کمبود آب را از دیگر معضلات پیشروی کشاورزی و کشاورزان برشمرد و خواهان برنامه ریزی دولت برای تامین آب این قشر شد.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان همچنین از تلاش تیم دیپلماسی دولت یازدهم در مذاکرات با ۱+۵ قدردانی کرد و گفت: تیم دیپلماسی دولت یازدهم در مذاکرات هسته‌ای با کشورهای ۱+ ۵ به خوبی از منافع ملی کشور دفاع کرده و انصافاً باید از سربازان قوی و شجاعی که در این سنگر قرار گرفته بودند و زحمات زیادی را متحمل شدند قدردانی کرد.

امام جمعه گرگان اضافه کرد: تجریه دیپلماسی دولت تدبیر و امید توانست مذاکرات را با حمایت رهبر معظم انقلاب و مردم به جای خوبی برساند.

نماینده ولی فقیه در گلستان اظهار داشت: یکی از امتیازات برجسته استان همدلی و همراهی همه اقوامی است که در این استان زندگی می‌کنند مردم این منطقه با وجود سکونت اقوام مختلفی چون ترک، کرد، فارس، سیستانی، بلوچ، ترکمن و سایر قوم ها با مسالمت و وحدت در کنار هم زندگی می کنند.

آیت الله نورمفیدی اظهارکرد: وحدت و همدلی بین مردم این استان باعث شده تا از بدو پیروزی انقلاب اسلامی به استثنای روزهای اول که آن هم از بیرون از استان بودند تاکنون مشکلی در این زمینه ایجاد نشود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۸:۴۳ ق.ظ

دیدگاه