مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار:دررعایت تکریم ارباب رجوع و سوخت رسانی مطلوب تلاش ومیزبان خوبی برای میهمانان نوروزی باشیم

البرزگلستان/در آخرین دیدار مدیران مجاری عرضه سوخت مایع و  CNG در سال ۹۵با مدیر و مسئولین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار بر خدمت به مسافرین نوروزی به ویژه زائرین آقا علی بن موسی الرضا(ع) و سوخت رسانی به موقع در نوروز ۹۶ تاکید گردید.
در این جلسه ابتدا عیسی افتخاری به اهمیت وظایف کارکنان مجاری عرضه پرداخت و گفت: کارکنان مجاری عرضه نمایندگان شرکت ملی پخش می باشند. بنابراین انتظار می رود که با رعایت تکریم ارباب رجوع و سوخت رسانی مطلوب تلاش کنیم که میزبان خوبی برای میهمانان نوروزی باشیم.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ضمن تاکید بر تعامل مثبت فیمابین مسولین شرکت و صاحبان مجاری عرضه سوخت گفت: خدمت رسانی مطلوب به مردم شریف در سال ۹۵و ارتقاء ۲۲ باب جایگاه به درجه ممتازی و اجرای خوب طرح استاندارسازی در جایگاههای CNG   نتیجه و ثمره این همکاری حسنه می باشد.
وی ضمن تاکید بر رعایت اصول ایمنی در جایگاهها گفت: سعی کنیم ضمن رعایت نکات ایمنی با زیباسازی محوط جایگاه ها و گسنرش فضای سبز ، محیط ی با نشاط و دلپذیر را برای مسافرین نوروزی فراهم نمائید.
رضا نیک نظر معاون منطقه دیگر سخنران جلسه درخصوص فعالیت ۲۴ ساعت جایگاه، خرید به موقع، ثبت دقیق دفاتر، فعال بودن دوربین ها مطالبی عنوان نمودند. وی در بخشی از سخنان خود گفت: ما می توانیم با بهره گیری از توانایی و پتانسیل خوبی که در کارکنان مجاری عرضه سراغ داریم ضمن رفع سریع وبه موقع نواقص و مشکلات احتمالی، توزیع سوخت مطلوبی را درایام تعطیلات داشته باشیم.
خاطر نشان می سازد در این جلسه متصدیان مجاری عرضه سوخت مایع، نمایندگان انجمن صنفی، نمایندگان ناوگان حمل و نقل فرآورده های نفتی، تعمیرکاران مجاز ،نمایندگان شهرداری در جایگاههای CNG، پیمانکاران جایگاههای CNG ، حضور داشتند وبه مسائل و مشکلاتی که با آنها روبرو می باشند پرداختند
در ادامه مدیر منطقه، معاون، روسای نواحی مرکزی و بردسکن ، مسولین واحد های فنی و مهندسی ،cng ،بازرگانی، سامانه هوشمند، مهندسی فرآورده ها،  HSE، و روابط عمومی در هر مورد توضیحات لازم را ارائه و بر رفع سریع مشکلات با تعامل حسنهتاکید و در پایان تصمیمات لازم اتخاذ گردید

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۸:۲۰ ق.ظ

دیدگاه