سرمایه گذار هندوستانی در دیدار با قربانی مدیرکل راه آهن شمالشرق۲ :اینچه برون یکی ازبهترین مسیرها برای صادرات و واردات محصولات برای ما می باشد

اعلام آمادگی و استقبال راه آهن از سرمایه گذار وتاجر هندوستانی
البرز گلستان/مدیرکل راه آهن شمالشرق ۲ در دیدار با سرمایه گذار هندوستانی گفت : راه آهن آمادگی هرگونه همکاری برای تسهیل در جابجایی بار و سرمایه گذاری در اینچه برون را دارد .
مدیر کل راه آهن شمال شرق ۲ به همراه سرمایه گذار و رئیس هیئت مدیره شرکت بازرگانی هندوستانی ازپایانه مرزی و ایستگاه راه آهن اینچه برون بازدید و در جریان روند سرمایه گذاری قرار گرفتند.
محمد رضاقربانی درحاشیه این بازدید اظهار داشت : اتصال خطوط ریلی به کشورهای شمالی و برقراری کریدور ریلی بین المللی فرصتی مناسب برای همه سرمایه گذاران و شرکتهای بازرگانی داخلی و خارجی می باشد و اداره کل راه آهن شمال شرق ۲ نیزاز سرمایه گذاری شرکتها و تجار در اینچه برون استقبال می نماید.
وی ادامه داد : اینچه برون استان گلستان دارای بستر های لازم به منظور حمل و نقل محصولات برای شرکت‌های تجاری و بازرگانی می باشد و دارای مزیتهایی همانند موقعیت ترانزیتی مناسب، کوتاهی مسیر و ارزان بودن هزینه های حمل و نقل می باشد .
مهندس قربانی پیرامون فضای سرمایه گذاری ، ایجاد انبار ها، سیلو ها در بخش های مختلف و شروع فعالیتهای شرکتهای تجاری و انجام مراودات داخلی و خارجی نیز توضیحاتی عنوان و از آقای آ.چاکراپانی سرمایه گذار هندوستانی دعوت به سرمایه گذاری نمود .
سرمایه گذار هندوستانی نیز ضمن خوب ارزیابی نمودن شرایط ریلی جمهوری اسلامی ایران و حوزه شمال شرق ۲ گفت : اینچه برون یکی ازبهترین مسیرها برای صادرات و واردات محصولات برای ماست وشرکتهای هندوستانی همواره در صدد همکاری و سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقتصادی ایران می باشد

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۸:۰۸ ق.ظ

دیدگاه