فضیلت مدیر کل ارشاد اسلامی گلستان درجلسه کارگروه رسانه وتبلیغات شورای پیشگیری از وقوع جرم:تخریب سرمایه‌های اجتماعی در زمان انتخابات یک آسیب است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان بابیان این نکته که تخریب سرمایه‌های اجتماعی در زمان انتخابات یک آسیب است، افزود: ممکن است از این حوزه برای صدمه زدن به‌نظام استفاده کنند.

البرز گلستان/حجت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت  مدیر کل ارشاد اسلامی گلستان در سومین جلسه کارگروه رسانه و تبلیغات شورای پیشگیری از وقوع جرم استان، به برخی آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: تخریب سرمایه‌های اجتماعی، ایجاد یاس و ناامیدی، تلاش برای کاهش مشارکت سیاسی، اجتماعی، تغییر ترفندهای جدید دشمن، حساسیت قومی و مذهبی که ممکن است به‌صورت پیدا و نیمه پنهان دامن زده شود ازجمله آسیب‌های اجتماعی است که راجع به آن می‌توان یک نسخه عمومی پیچید و از طریق رسانه به همگان هشدار داد.

وی برخورد منفعل با موارد فوق را یک آسیب اعلام کرد و افزود: رسانه‌های از برخورد منفعل با این آسیب‌ها باید پرهیز کنند و نباید بی‌تفاوت از کنار این مسائل رد شوند.

گفتنی است نقش رسانه در کنترل و پیگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی و نقش رسانه‌ها در ایجاد شورونشاط اجتماعی و مقابله با هجمه‌های روانی و رسانه‌های بیگانه در آستانه انتخابات دستور جلسه سومین جلسه کارگروه رسانه و تبلیغات شورای پیشگیری از وقوع جرم استان بود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۵:۴۴ ق.ظ

دیدگاه