- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

باحکم دکتراحمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان محمد صالح افتخاری (مدیر مسئول پایگاه البرز و نایب رئیس خانه مطبوعات استان )بعنوان مشاورفرهنگی ورسانه‌ای مدیرعامل هلال احمراستان انتخاب شد

طی حکمی از سوی دکتر احمدی انجام شد :
انتصاب محمد صالح افتخاری (مدیر مسئول پایگاه البرز و نایب رئیس خانه مطبوعات استان ) بعنوان مشاور فرهنگی و رسانه‌ای مدیر عامل هلال احمر گلستان

البرز گلستان/طی حکمی از سوی دکتر احمدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گلستان محمد صالح افتخاری فعال رسانه ای و عضو شورای اجرایی جمعیت هلال احمر شهرستان کردکوی بعنوان مشاور فرهنگی رسانه ای هلال احمر استان منصوب شد.
در بخشی از حکم دکتر احمدی خطاب به محمد صالح افتخاری آمده است :
با عنایت به تعهد،تجربه و شایستگی ها و خدمات صادقانه و همکاری موثر و ارزنده در راستای فعالیت های جمعیت هلال احمر جنابعالی بعنوان مشاور فرهنگی و رسانه ای منصوب میشوید.
در بخشی دیگری از این حکم تاکید شده است :
از جنابعالی انتظار است ضمن هماهنگی و همکاری با اصحاب رسانه، نخبگان فرهنگی و اجتماعی در راستای پیشبرد اهداف و بشر دوستانه جمعیت هلال احمر با استفاده از پتانسیل جوانان ،داوطلبان و تمامی حوزه های معاونت و مشاورین و شعب استان و دستگاههای همکار در راستای مشارکت هر چه بیشتر و معرفی توانمندی های جمعیت هلال احمر تلاش سازنده و موثری نمایید .
محمد صالح افتخاری از فعالان فرهنگی رسانه ای استان با قریب به سه دهه فعالیت در عرصه فرهنگی پس از اینکه به افتخار بازنشستگی نایل شد با اخذ مجوز از هیات نظارت بر مطبوعات کشور مدیر مسئولی پایگاه خبری تحلیلی البرز گلستان را عهده دار شد و پس از ورود به این عرصه با کسب اعتماد اهالی رسانه استان در انتخابات دومین دوره هیات مدیره خانه مطبوعات استان گلستان با بیشترین آرا بعنوان عضو هیات مدیره این تشکل صنفی انتخاب و در ترکیب اصلی هیات ریسه نایب رئیس خانه مطبوعات استان شد.
افتخاری که بعنوان فعال رسانه ای با تلاش و کوشش توانست ارتباطات خوبی را در بین دستگاههای اجرایی و مدیران استانی و … با همراهی سایر اعضا هیات مدیره و مدیر خانه مطبوعات توانست زمینه رشد و ارتقا جایگاه خانه مطبوعات بعنوان فراگیرترین تشکل صنفی فعالان رسانه را فراهم نماید.
بی شک حضور ایشان در این مسوولیت علاوه بر ایجاد زمینه ارتباط مناسب اصحاب رسانه با هلال احمر استان بعنوان یکی از دستگاههای اجرایی مهم و مردمی بخصوص مواقع بحرانی در جهت انعکاس بهتر اخبار .گزارشات و فعالیت های جمعیت هلال احمر را
نقش موثری را ایفا خواهد کرد. ضمن سپاس از نگاه ویژه مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گلستان به جامعه رسانه ای استان و آرزوی توفیق خدمت،برای این همکار محترم و تمامی خدمتگزاران و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان موفقیت روز افزون را از خداوند متعال آرزومندیم.

0 [1]
0 [1]