فرمانده انتظامی گلستان از رد رشوه ۱۰۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه‌شناس کلانتری ۱۳ گرگان توسط یکی از عوامل توزیع مواد مخدرخبرداد.

البرز گلستان/سردار “علی‌اکبر جاویدان” در گفت‌ و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: ماموران کلانتری ۱۳ فرماندهی انتظامی گرگان پس از مدت ها تحقیقات پلیسی موفق شدند یکی از عوامل توزیع مواد مخدر را دستگیر کنند.

وی افزود: در این عملیات و در بازرسی از خودروی متهم مقادیری مواد مخدر از نوع شیشه و سه فشنگ سلاح شکاری به همراه ترازوی توزین مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی گلستان گفت: متهم جهت تطمیع ماموران و فرار از مجازات قانونی پیشنهاد یک صد میلیون ریال رشوه را داد که با امتناع ماموران وظیفه شناس انتظامی روبه رو شد.

سردار جاویدان روحیه قناعت و مسئولیت‌پذیری را از خصیصه‌های اخلاقی کارکنان انتظامی برشمرد و گفت: ماموران وظیفه شناس این کلانتری ضمن امتناع از قبول رشوه مراتب را صورتجلسه کرده و متهم نیز با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی گلستان در پایان خاطرنشان کرد: از ماموران وظیفه شناس به خاطر صحت عمل و صداقت در انجام امور محوله با اهداء هدایایی تقدیر شد//.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱:۳۴ ب.ظ

دیدگاه