سیفی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان خبرداد:بااجرای طرح کیف کتاب دانش آموزان مدارس حاشیه مراوه تپه از نعمت کتاب برخوردارشدند

البرز گلستان/به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان و در راستای سیاست های کانون مبنی بر خدمات رسانی فرهنگی به تمامی کودکان و نوجوانان مناطق روستایی و حاشیه شهر استان گلستان، عبدالرحیم سیفی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان در مدارس ابتدایی و شبانه روزی شهرستان مراوه تپه حضور یافته و با اهدای کیف کتاب، دانش آموزان این مدارس را از نعمت کتاب برخوردار ساخت.
در این مراسم که مسئولین ادارات آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی،فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتاب خانه های عمومی نیز حضور داشتند مدیرکل کانون در جمع بچه ها از کتاب به عنوان بهترین دوست و همراه همیشگی که راه و رسم درست زیستن را به ما یاد می دهد نام برده و از دانش آموزان خواست تا رابطه دوستانه خود ا با کتاب هیچ گاه قطع نکنند.
کاشت نهال به مناسبت هفته درختکاری، شرکت در مراسم تجلیل از دانش آموزان برگزیده مسابقات فرهنگی و هنری و بازدید از سازمان تبلیغات اسلامی از دیگر برنامه های این روز بود.
گفتنی است که مرکز فرهنگی هنری شهرستان مراوه تپه نیز چندی پیش احداث شده و هم اکنون کار خدمات رسانی فرهنگی به دانش آموزان این شهرستان را برعهده دارد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۴:۴۲ ب.ظ

دیدگاه