نیک نیا مدیر کل تامین اجتماعی گلستان در دیداربانماینده مردم شهرستان علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی:نقش تأمین اجتماعی در توسعه و عدالت اجتماعی اجتناب ناپذیر است

البرز گلستان/دکتر اسدا.. قره خانی نماینده مردم شهرستان علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی باتفاق هیأت همراه با حضور در اداره کل تأمین اجتماعی استان گلستان با مدیر کل تامین اجتماعی استان دیدار کرد .

در این دیدار مدیر کل با عرض خیر مقدم به نماینده مجلس گزارشی از عملکرد تأمین اجتماعی استان ارائه و اظهار داشت : گسترش تأمین اجتماعی ،افزایش تعداد بیمه پردازان ، خلق منابع و بسط فرهنگ بیمه ای ، جامعه را بسوی توسعه و امنیت اجتماعی سوق می دهد و یکی از ابزارهای مهم عدالت اجتماعی است و تحقق آن بعهده تأمین اجتماعی می باشد و لذا نقش تأمین اجتماعی در توسعه و عدالت اجتماعی اجتناب ناپذیر است .

علی اصغر نیک نیا بااشاره به طرح هدفمند شدن یارانه ها گفت :هدایت هر چه بیشتر یارانه ها برای گسترش تأمین اجتماعی بمنظور تأمین آینده جامعه می تواند نقش بسزائی در رسیدن به اهداف عالی جامعه اسلامی داشته باشد .

وی با یادآوری اینکه سازمان تأمین اجتماعی  سازمانی در آمد و هزینه است عنوان کرد: پرداخت کامل و بموقع حق بیمه کارگران از سوی کارفرمایان بعنوان موتور محرکه این سازمان باعث افزایش خدمات مطلوب به قشر محروم و خانواده بزرگ تأمین اجتماعی می گردد.

مدیر کل تأمین اجتماعی استان گلستان در خاتمه خواستار تعامل بیشتر کلیه مسئولان در جهت گسترش تأمین اجتماعی و فرهنگ بیمه پردازی و بسط عدالت اجتماعی گردید و جایگاه نمایندگان مجلس شورای اسلامی را بعنوان نمایندگان مردم و قانونگذار جامعه در این امر  بسیار مهم دانست .

دکتر اسدا.. قره خانی نماینده مجلس شورای اسلامی نیز از عملکرد مناسب سازمان تأمین اجتماعی و نقش مثبت آن برای آینده جامعه اسلامی تمجید و گسترش تأمین اجتماعی و پایداری آن را باعث برچیده شدن فقر در جامعه دانست .

وی در خاتمه گسترش صنایع بویژه صنایع بزرگ را در استان امری بسیار مهم قلمداد کرد و گفت :نگاه ما و مسئو لین به بسیاری از مسائل و بویژه تأمین اجتماعی باید نگاهی فرهنگی و علمی باشد و در صورت علمی شدن می توان به اهداف اصلی نظام که همان عدالت اجتماعی است دست یافت .

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۴:۰۶ ب.ظ

دیدگاه