- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

رئیس کل دادگستری گلستان و رئیس کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری: بانک ها با توقیف واحد های تولیدی به بیکاری و رکود دامن نزنند.

البرز گلستان/رئیس کل دادگستری گلستان و رئیس کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان ؛بانک ها با توقیف واحد های تولیدی به بیکاری و رکود دامن نزنند.
هادی هاشمیان که با دادستان مرکز استان برای بازدید از کارخانه شیرپگاه استان رفته بود گفت: این که بانک ها برای بدهی های خود ، واحد های تولیدی را توقیف می کنند نه تنها به تامین بدهی هایشان کمکی نمی کند بلکه رکود و بیکاری را بیشتر می کند .
هاشمیان افزود : برای تحقق اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری باید از متخصصان داخلی و واحد های تولیدی فعال و نیمه فعال که برای ادامه کار و تولید به کمک نیاز دارند ، حمایت کنیم .
این مقام ارشد قضایی استان با تاکید بر این که فراهم کردن امنیت قضایی در دستور کار کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری گلستان است گفت : به همین منظور علاوه بر برگزاری نشست هایی برای حل مشکلات حقوقی سرمایه گذاران و تولیدکنندگان ، از واحد های تولیدی هم سرکشی می کنیم تا هم از نزدیک با مشکلاتشان اشنا شویم و هم به کمک اعضای این کمیته برای رفع آن کمک کنیم .
هادی هاشمیان در بخش دیگری از سخنان خود به سوء استفاده کنندگان از تسهیلات اشتغالزایی هم اشاره کرد و گفت : اجازه نخواهیم داد عده ای با سوء استفاده از بیت المال ، به بهانه ی اشتغالزایی تسهیلات دریافت کنند اما در جای خود هزینه نکنند.
در این بازدید دو ساعته ، مسئولان شرکت شیر پگاه هم برنامه های این شرکت برای افزایش کیفیت محصولات تولیدی این شرکت را تشریح کردند.
پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل گلستان

+1 [1]
0 [1]