رئیس کل دادگستری گلستان و رئیس کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری: بانک ها با توقیف واحد های تولیدی به بیکاری و رکود دامن نزنند.

البرز گلستان/رئیس کل دادگستری گلستان و رئیس کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان ؛بانک ها با توقیف واحد های تولیدی به بیکاری و رکود دامن نزنند.
هادی هاشمیان که با دادستان مرکز استان برای بازدید از کارخانه شیرپگاه استان رفته بود گفت: این که بانک ها برای بدهی های خود ، واحد های تولیدی را توقیف می کنند نه تنها به تامین بدهی هایشان کمکی نمی کند بلکه رکود و بیکاری را بیشتر می کند .
هاشمیان افزود : برای تحقق اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری باید از متخصصان داخلی و واحد های تولیدی فعال و نیمه فعال که برای ادامه کار و تولید به کمک نیاز دارند ، حمایت کنیم .
این مقام ارشد قضایی استان با تاکید بر این که فراهم کردن امنیت قضایی در دستور کار کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری گلستان است گفت : به همین منظور علاوه بر برگزاری نشست هایی برای حل مشکلات حقوقی سرمایه گذاران و تولیدکنندگان ، از واحد های تولیدی هم سرکشی می کنیم تا هم از نزدیک با مشکلاتشان اشنا شویم و هم به کمک اعضای این کمیته برای رفع آن کمک کنیم .
هادی هاشمیان در بخش دیگری از سخنان خود به سوء استفاده کنندگان از تسهیلات اشتغالزایی هم اشاره کرد و گفت : اجازه نخواهیم داد عده ای با سوء استفاده از بیت المال ، به بهانه ی اشتغالزایی تسهیلات دریافت کنند اما در جای خود هزینه نکنند.
در این بازدید دو ساعته ، مسئولان شرکت شیر پگاه هم برنامه های این شرکت برای افزایش کیفیت محصولات تولیدی این شرکت را تشریح کردند.
پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل گلستان

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۳:۴۷ ب.ظ

دیدگاه