ربیعی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری گلستان ازکسب رتبه پنجم کشوری استان گلستان در اقتصاد مقاومتی خبرداد

البرز گلستان/ربیعی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری گلستان امروز(۹ اسفند) در جلسه شورای اداری استان که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، گفت: اجلاس سراسری نماز روز گذشته(۸ اسفند) در گنبدکاووس به شکل خوبی برگزار شد و امیدواریم سومین اجلاس نیز سال آینده به میزبانی استان برگزار شود.

 وی با بیان اینکه گلستان رتبه پنجم در اقتصاد مقاومتی را کسب کرده است، افزود: ۴۴۰ میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید به صنایع کوچک و متوسط استان اختصاص یافته است و علاوه بر این حدود ۲۳۰ میلیارد تومان تسهیلات نیز به صورت مستقیم به صنایع پرداخت شد.

 ربیعی با اشاره به بخشودگی دیرکرد و جرائم تسهیلات بانکی زیر ۱۰۰ میلیون تومان اظهار کرد: این بخشنامه از سوی بانک مرکزی ابلاغ شده و بانک ها نیز باید همکاری لازم را در این زمینه داشته باشد.

وی با اشاره به تأسیس شرکت توسعه و عمران در شهرستان ها گفت: این شرکت تعاونی در شهرستان گمیشان تشکیل شده و در چند شهرستان دیگر نیز در شرف تأسیس قرار دارد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۹:۵۷ ق.ظ

دیدگاه