مهندس میقانی مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای گلستان ازآغاز عملیات اجرایی ۱۶سامانه ثبت تخلفات جاده ای استان خبرداد

البرز گلستان/فاز اول طرح ملی تجهیز راههای شریانی به سامانه های هوشمند ثبت تخلفات عبور و مرور جاده ای ازطریق ویدیو کنفرانس توسط آخوندی وزیر راه و جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در در استان گلستان افتتاح شد.

این نشست ویدئو کنفرانسی که با حضور مهندس میقانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان سرهنگ عبدی رییس پلیس راه استان مهندس حسام مدیر کل دفتر فنی. حسینی فر مدیر کل امنیتی انتظامی، و سایر مدیران اجرایی استان برگزار گردید؛

مهندس میقانی بیان کرد؛ این سامانه ها مجهز به ثبت سرعت لحظه‌ای، سرعت متوسط، پلاک‌خوانی و ارسال اطلاعات به صورت آنلاین به سامانه جامع حمل و نقل است.

مهندس میقانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان هدف از راه‌اندازی این سامانه‌های ثبت وتخلفات و نظارتی را پایش اطلاعات و مشاهده موقعیت ترافیکی دانست و گفت :امروز نصب تعداد ۱۶ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در راه‌های استان گلستان شروع که متعاقب آن بهره‌برداری واجرایی میشود.
شایان ذکر است در این پروژه بزرگ ITS کشور که توسط سازمان راهداری و حمل و نقل کشور اجرایی میشود ؛ مقرر است ۱۸۸۰سامانه در ۳۴۰۰۰ کیلومتر راههای شریانی کشور ؛ سامانه های هوشمند راه نصب و راه اندازی گردد.
به گفته میقانی اجرای این پروژه نتیجه همکاری و همدلی دستگاههای مختلف نظیر شرکت زیر ساخت ؛مخابرات؛شرکت توزیع نیروی برق ؛و پلیس راه میباشد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱:۵۲ ب.ظ

دیدگاه