مهندس آقاجانی مدیرکل مخابرات و فناوری اطلات هوانوردی دراولین کارگاه آموزشی مخابرات وفناوری اطلاعات هوانوردی درگلستان:دربرنامه ریزی به منظور رونق این بخش پیشرو هستیم

البرز گلستان/ مهندس صمد آقاجانی مدیرکل مخابرات و فناوری اطلات هوانوردی روز در اولین کارگاه آموزشی دو روزه روسا و مسئولین مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی کشور در گرگان درجمع خبرنگاران اظهار داشت: در برنامه ریزی به منظور رونق این بخش نیز پیشرو هستیم.
وی اضافه کرد: همچنین تلاش می شود که به صورت گسترده زیرساخت های نرم افزاری و شبکه ای را در این حوزه به گونه ای طراحی و برنامه ریزی کنیم که بتوان در مدت زمان کوتاه به استانداردهای بین المللی نزدیک شویم.
آقاجانی همچنین از تدارک چهار کارگاه آموزشی تخصصی برای روسا و مسئولان مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی در سال ۹۶خبر داد و گفت: طبق برنامه ریزی ها در هر فصل یک کارگاه تخصصی برای فعالان این حوزه برگزار می شود.
وی افزود:کارگاه های تخصصی بیشتر در حوزه تبیین سیاست های اجرایی حوزه مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی و چشم اندازهای آتی آن بوده که با حضور کارشناسان بررسی می شود.

مدیرکل مخابرات و فناوری اطلات هوانوردی در ادامه گفت:در بخشی از طرح ها درجهان سیستم های مطرح کردیم که جز سیستم برتروبرنامه های آینده آنان می باشد

مدیر کل مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی کشور گفت که این حوزه برای برگزاری کارگاه های تخصصی به خارج از کشور کمتر نیاز را داشته و از توان کارشناسان داخلی بهره مند است.

نخستین کارگاه آموزشی روسا و مسئولان مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی با حضور ۷۰ نفر از فرودگاه های سراسر کشور از امروز دوشنبه به مدت دو روز در گرگان در حال برگزاری است.
در این کارگاه آموزشی سیاست های اجرایی حوزه مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی کشور با حضور مسئولان و شماری از کارشناسان تبیین و عملکرد گذشته نیز مورد بررسی قرار می گیرد.
حدود ۵۴ فرودگاه در سه گروه ‘بین المللی، مرز هوایی و داخلی’ زیر نظر شرکت مادر تخصصی فرودگاههای کشور در سطح ایران فعال هستند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲:۱۷ ب.ظ

دیدگاه