مهندس قوانلورئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت گلستان درهمایش تقدیر از مشترکین صنعتی، کشاورزی، اداری وتجاری گلستان ازصرفه جویی۱۰۰مگاوات برق دربخش صنعت درسال۹۶ خبرداد

البرز گلستان/مهندس قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان در همایش تقدیر از مشترکین همکار صنعتی، کشاورزی، اداری و تجاری گلستان که در سالن سازمان تبلیغات اسلامی با حضور مدیران برق نر برگزار گردید اظهار داشت:  از برنامه های ما صرفه جویی در مصرف برق می باشد.

وی افزوی : در سال ۹۵ ما توانسته ایم ۵۰ مگاوات در بخش صنایع کاهش و صرفه جویی داشته باشیم  و تاکید داریم امسال ۱۰۰برنامه مگا وات در برنامه صرفه جویی داریم.

مهندس قوانلو گفت :برای ساخت و ساز منطقه ویژه اترک ۵ مگاوات برق در نظر گرفته شده اما  برای میزان مصرف برق آن در دوره بهره‎برداری نیاز به برنامه‎ریزی بیشتری است.

قوانلو با بیان اینکه در قالب این طرح  در سال آینده ۱۰۰ مگاوات در مصرف برق  در پیک‎بار مصرفی صرفه‎جویی کنیم، افزود: صنعت استان گلستان تنها ۱۳٫۵ درصد برق مصرفی استان گلستان را به خود اختصاص داده است اما بیش از ۹۰ درصد صرفه‎جویی‎ها را به خود اختصاص داد.

وی با بیان اینکه میزان صرفه‎جویی برق در قالب طرح‎های کاهش پیک‎مصرفی  برق در استان گلستان اشاره کرد و یادآور شد: از این میزان ۵۰ درصد از صرفه‎جویی مربوط به بخش صنعت است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در راستای صرفه‎جویی در مصرف برق نیاز است که فرهنگ‎سازی بیشتری در بخش‎های صنعتی شود. میزان صرفه‎جویی برق در کشور در قالب این طرح برابر ۳ نیروگاه برق برای استان گلستان است و این موضوع اهمیت صرفه‎جویی را نشان می‎دهد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۳ ب.ظ

دیدگاه