مهندس شهمرادی مدیرمخابرات منطقه گلستان:دغدغه مجموعه مخابرات استان برای ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان می باشد

البرزگلستان/در پی افزایش فعالیتهای توسعه ای در سال ۹۵ رضایتمندی مشتریان مخابرات گلستان جلب شده است.
مهندس غلامعلی شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان که درجلسه بررسی عملکرد مخابرات های کردکوی و بندرگز حضور یافت ضمن اعلام این مطلب گفت: اقدامات موثری در سال ۹۵ در مخابرات منطقه گلستان اتفاق افتاده است که منجر به جلب رضایت نسبی مشتریان شده است .
وی گفت اجرای پروژ های بزرگ همچون توسعه فاز ۷ ارتباطات سیار ، پروژه فیبر رسانی به سایت های تلفن همراه استان و برگردان کافوهای G phone از اقداماتی بوده که میتوان آنرا جزء موفقیت های مخابرات گلستان درسال ۹۵ نام برد.
مدیر مخابرات منطقه گلستان افزود: علی رغم کمبود نقدینگی در حوزه دیتا و ITسرمایه گذاری خوبی انجام شده است و همه اینها نشان از دغدغه مجموعه مخابرات استان برای ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان است.
مهندس شهمرادی از تلاش ادارات مخابرات سطح استان در شهرستانها جهت ترغیب مشتریان به استفاده از محصولات مخابرات قدردانی کرد و افزود: وصول مطالبات درپایان سال از اهمیت ویژه ای برخوردار است که می بایست با برنامه ریزی دقیق روسای ادارات مخابرات در سطح استان نسبت به وصول مطالبات از مشتریان اقدام گردد.
وی با توجه به تکالیف محوله از سوی شرکت مخابرات ایران درسال ۹۶ کفت: باید با تلاش و دقت بیشتری درسال آینده به اجرای وظایف خود عمل کنیم تا در ارزیابی عملکرد برتر باشیم.
در پایان این جلسه  عملکرد ادارات مخابرات این دو شهرستان بررسی  و راهکارهای مناسب جهت رفع موانع پیش رو ارائه شد. همچنین مهندس شهمرادی با حضور در محل کار همکاران از نزدیک با آنها دیدار نمود .

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۵:۳۱ ب.ظ

دیدگاه