سردار جاویدان فرمانده انتظامی گلستان از انهدام دو باند و کشف ۵۸۰ کیلوگرم مواد مخدرطی یک ماه گذشته خبر داد

فرمانده انتظامی استان از انهدام دو باند و کشف ۵۸۰ کیلوگرم مواد مخدر در راستای طرح عملیاتی مبارزه با عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر طی یک ماه گذشته خبر داد.

البرز گلستان/سردار “علی اکبر جاویدان”فرمانده انتظامی گلستان   در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در راستای طرح مبارزه با عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر ماموران انتظامی استان طی یک ماه گذشته موفق به انهدام دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر شدند.

وی با بیان اینکه در همین رابطه سه نفر از عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر و بیش از ۵۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از قاچاقچیان کشف شد، اظهار داشت: طی این مدت ۲۷۸ خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر و به مراجع قضائی تحویل  داده شدند.

سردار جاویدان با اشاره به توقیف چهار دستگاه خودرو از قاچاقچیان، تصریح کرد: تنها برخورد انتظامی در راستای مقابله با مواد مخدر کافی نیست و برای مقابله با این پدیده شوم به یک بسیج همگانی نیاز است.

فرمانده انتظامی گلستان در پایان ضمن تقدیر از تعامل بسیار خوب و هدفمند مردم با پلیس از شهروندان خواست اماکن تهیه و توزیع مواد مخدر را از طریق مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۸:۳۳ ق.ظ

دیدگاه