- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مهقانی رئیس هئیت بدنسازی و پرورش اندام گلستان در سیمنار استراتزی ورزشی بازنشستگان:پیشکسوتان صندوق بازنشستگی با ۵۰درصد تخفیف وارد باشگاههای بدنسازی می شوند.

البرز گلستان/اولین سیمنار سالمندی و استراتژی های ورزشی مبارزه با پیری برای بازنشستگان استان گلستان با حضور میر باقری مدیر کل امورسیاسی و چراغعلی مدیر کل امور اجتماعی استانداری گلستان و مازندرانی مدیر کل تعاون و اه اموراجتماعی استان پهلوری مدیربانک توسعه و کارآفرین استان و جعفری مدیر صندوق بازنشستگی استان و مجید گرک یراق دبیر آموزش فدراسیون بدنسازی کشور ومهقانی رئیس هیئت بدنسازی استان گلستان وروسای کانون ها وگلریزمدیر خانه امید استان و افتخاری مدیر گروه خبر البرز گلستان با حضور بیش از ۱۳۰ نفر از بازنشستگان کشوری استان در سالن اجتماعات خانه امید استان برگزار گردید.

مهقانی رئیس هئیت بدنسازی و پرورش اندام گلستان در این سیمنار اظهار کرد: بزودی ۱۵۰الی۲۰۰نفر از مربیان بدنسازی آقا و بانو در محل خانه امید استان نشستی در باره نحوه برخوردهای ورزشی و بدنسازی در باره جامعه سالمندان بالای ۵۰سال برگزار می گردد.

مهقانی سپس خاطر نشان کرد : در این آموزش برای مربیان گواهینامه صادر می شود تا اجازه انجام کارهای ورزشی را با جامعه عزیز پیشکسوت و سالمند را داشته باشند.

وی افزود: تمام سالمندان و پیشکسوتان عضو صندوق بازنشستگی می توانند  پس از طی دوره با ۵۰درصد تخفیف وارد باشگاههای بدنسازی شوند.

رئیس هئیت بدنسازی و پرورش اندام گلستان ضمن تقدیر از برگزاری این سیمنار اظهار کرد: طی جدیدترین متددعلمی  از ورزش بانشاط تر همین دور هم جمع شدن اعلام گردید که خوشبختانه شما در این امر سرآمد هستید.

 

0 [1]
0 [1]