- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

دکتر فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در دیدار با هئیت مدیره خانه مطبوعات استان:دغدغه موافقین و مخالفین طرح تحول سلامت حل مشکلات مردم است

البرز گلستان/ دکتر فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان و دکتر بدخشان مشاور عالی وی در دیدار با هئیت رئیسه خانه مطبوعات استان از رسانه بعنوان عامل ارتباط بین مردم و مدیران نام برد که می توانند در عرصه سلامت و بهداشت و درمان به مدیران این بخش یاری رسان باشند. وی  اظهار کرد: هدف همه ما درمان و بهداشت خوب در جهت رفاه مرم می باشد .

دکتر فاضل سپس در باره طرح تحول سلامت افزود: در عرصه بهداشت و درمان چه موافقین و چه مخالفین طرح دغدغه این است که مشکل مردم حل شود.

وی در باره بیماران سرطانی گفت : الان در طرح تحول سلامت هزینه بیماران مبتلا به سرطان الان به یک دهم رسیده است .

وی ضمن انتقاد از منتقدان طرح تحول سلامت گفت : هجمه وارد شده که طرح تحول سلامت پولهای زیادی را بلعیده  در صورتی که از ۱۰۰درصد هزینه طرح تحول سلامت ۷۵درصدرا خومان تامین می کنیم و دولت فقط ۲۵درصد بعنوان کمک به این طرح پرداخت می کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در این نشست ضمن بیان اینکه ان اشالله بزودی درنشستی با خبرنگاران در باره آخرین وضعیت طرح تحول سلامت و بهداشت و درمان استان و وضعیت پروژه های نیمه تمام در استان خواهد گذاشت.

وی در باره حمایت ازوضعیت بهداشت و درمان  خبرنگاران عرصه رسانه آنان رادر استفاده از امکانات عرصه بهداشت و درمان محق دانسته و اعلام آمادگی کرده است  که در اسفند ماه یک هفته جهت استفاده جامعه خبری استان از طرح بهداشت و درمان و دندانپزشکی در گرگان و گنبد با ارائه کارت خانه مطبوعات و یا معرفی نامه تخصیص خواهد داد.

در این نشست هریک از اعضا مطالبی را در این مورد بیان داشته اند

0 [1]
0 [1]