مهندس شهمرادی مخابرات منطقه گلستان خواستار اهتمام ائمه جماعات مخابرات جهت افزایش روحیه معنوی و همدلی بین کارکنان و تقویت آن شد

البرزگلستان/جلسه هم اندیشی ائمه جماعات ادارات مخابرات منطقه گلستان برگزار شد. در این نشست که باحضور آقای درودگرکارشناس بازرسی و نظارت ستاد اقامه نماز استان گلستان و ائمه جماعات ادارات مخابرات استان گلستان برگزار شد مهندس غلامعلی شهمرادی با تاکید بر توجه به کارکنان ازتمامی ابعاد از جمله از حیث معنوی گفت: افزایش روحیه معنوی بین کارکنان و تقویت آن وظیفه امامان جماعت است که با ایجاد فضای صمیمی بین کارکنان و همدلی بین آنها میتوانند به این مهم دست یابند.
وی گفت : پرشور بودن صف های نماز جماعت در مخابرات استان قابل تحسین است و امید است با شکوه و معنویت خاصی بر گذاردن نماز اول وقت در مخابرات بیش از پیش اهمیت داده شود.
کارشناس بازرسی و نظارت ستاد اقامه نماز استان گلستان نیز  با اشاره به نقش روحانیت در جامعه امروز ، تجهیز آنان به دانش روز دنیا را لازم دانست و افزود: ورود به فضای مجازی از ضررویات است و باید با تزریق دانش اسلامی به این فضا عرصه را بر ورود دانستنیهای غیر ضروری و کاذب تنگ نمود.
وی وظیفه امامان جماعت در ادارات و دستگاههای اجرایی را خطیر دانست و گفت : با تلطیف روحیه معنوی کارکنان آنان را در اجرای وظایف خود همراه باشند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۶:۳۵ ق.ظ

دیدگاه