- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

بیانیه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان برای شرکت مردم وخانواده تعاون و کاردر راه پیمایی ۲۲ بهمن ماه

البرز گلستان/اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان در بیانیه‌ای از ملت ایران برای شرکت در راه پیمایی ۲۲ بهمن ماه دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیست و دوم بهمن ماه، تجلی پیروزی حق بر باطل و غلبه خون بر شمشیر یادآورِ ثمره مجاهدت ها و مبارزات طولانی یک ملت مسلمان و انقلابی است که برای استقرار احکام کامل‌ترین دین خدا از جان و مال خویش گذشتند. این روزِ بزرگ، جشن ملتی با ایمان، مصمم و انتخابگر است که از پرچم سربلند انقلاب اسلامی و شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» خود در گردنه ها و منزلگاه های دلهره آور تاریخ، همچون جانِ شیرین، حراست کرده و آن را گرامی داشته اند.

پیروزی این انقلاب بزرگ با طرحی نو و مستقل در برابر الگوهای شیطانی چپ و راست، نمی‌توانست برای استکبار جهانی قابل تحمل باشد از این رو دشمنان اسلام و قرآن با تحمیل جنگ و انواع ترفندها، توطئه‌ها و فتنه‌ها، کوشیدند این نظام مردمی و الهی را تضعیف کنند. با این حال رهبری هوشنمدانه حضرت امام خمینی(ره) و خلف صالحش حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مد ظله‌العالی) و حضور آگاهانه و با بصیرت ملت نستوه ایران در صحنه موجب گردید شجره طیبه انقلاب اسلامی هر سال تناورتر و ثمرات فرهنگی، علمی، فنی و اقتصادی آن پربارتر گردد.

انقلاب اسلامی ایران، در حالی وارد سی ‌و نهمین سال پیروزی خود می‌شود که چهره واقعی و پلید آمریکای جنایتکار و شیطان بزرگ روزبه‌روز نمایان‌تر و تحقق وعده الهی بنیان‌گذار کبیر انقلاب مبنی بر پیروزی ملت‌های مظلوم و مستضعف بر مستبدان و مرتجعان عالم عیان‌تر می‌شود، امروز امواج خروشان ظلم‌ستیزی و بیداد مستضعفان کشورهای مسلمان بحرین، یمن و نیجریه علیه مستکبران در سایه انقلاب شکوهمند اسلامی شکل‌گرفته و عرصه را بر دشمنان اسلام، تنگ کرده است.

کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان همچون ملت قدر شناس ایران ، بار دیگر همگام با جامعه کار و تولید و تعاونگران ضمن عرض تبریک ایام الله دهه فجر و سی ‌و هشتیمن سالگرد انقلاب اسلامی و با اعلام حضور خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، از آحاد ملت بزرگوار ایران برای شرکت در این حضور الهی و آرمانی که بدون شک مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی است، دعوت به عمل می‌آورد.

0 [1]
0 [1]