آخرین اخبار از برنامه های دانشگاه پیام نور استان گلستان

دانشگاه پیام نور مرکز گرگان در امری خیرخواهانه اقدام به دائر نمودن ایستگاه صلواتی در مسیرهمایش پیاده روی همگانی شهر گرگان نمود .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان گلستان ، در این همایش که به مناسبت جانفشانی های پنجم آذرسال یکهزارو سیصدو پنجاه و هفت مردم شهر گرگان در واپسین روزهای منتهی به انقلاب برگزار گردید مردم با حضوری پرشور مسیر ۹کیلومتری پارک شهر گرگان تا محوطه بابا طاهر را به همراه خانواده و اقوام طی نمودند و در این میان دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز گرگان در ایستگاههای صلواتی طول مسیر به پذیرائی از مردم پرداختند .
دکتر شهریاری رئیس این دانشگاه در ادامه افزود ، در این همایش که در تاریخ جمعه ۷آذر برگزار گردید ۵۰نفر از دانشجویان ضمن شرکت در همایش پیاده روی به ارائه خدمات به شرکت کنندگان در این همایش پرداختند .
همچنین دانشجویان دانشگاه پیام نور استان گلستان موفق به کسب یک مقام اول و دو مقام دوم از پنجمین جشنواره نشریات دانشجوئی دانشگاههای پیام نور سراسر کشور شدند .
همچنین رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان اعلام نمود ، در پنجمین جشنواره نشریات دانشجوئی که از تاریخ چهارم لغایت ششم آذرماه در استان مرکزی شهرستان اراک برگزار گردید در بخش تخصصی علوم انسانی نشریه کاویان از نشریات انجمن علمی حقوق موفق به کسب مقام اول و در بخش فرهنگی و اجتماعی این جشنواره نشریه گپ از نشریات کانون فرهنگی هنری رسانه پندار موفق به کسب مقام دوم و همچنین در بخش ویژه شعار سال “اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی “بازهم نشریه کاویان از دانشگاه پیام نورحائزرتبه دوم جشنواره گردید .

شایان ذکر است دراین دوره از جشنواره نشریات دانشجوئی تعداد ۲۷۰نشریه از ۳۱ استان کشور حضور داشتند و استان گلستان پس از کسب یک مقام اول و دو مقام دوم در مجموع حائز رتبه سوم جشنواره گردید.
دانشجویان دانشگاه پیام نور استان گلستان موفق به کسب یک مقام اول و دو مقام دوم از پنجمین جشنواره نشریات دانشجوئی دانشگاههای پیام نور سراسر کشور شدند .
همچنین طی حکمی از سوی دکتر شهریاری ریاست دانشگاه پیام نور استان گلستان ضمن تقدیر از تلاشهای بی شائبه عباسی آقا ملکی مسئول سابق نظارت و ارزیابی ستاد استان ، دکتر کابلی به این سمت منصوب گردید .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان گلستان ، در این حکم دکترشهریاری ضمن تکریم و تقدیراز خدمات حامد عباسی آقا ملکی ، دکتر کابلی را به این سمت منصوب نمود .
شایان ذکر است دکتر قاسمعلی کابلی از اعضای علمی مرکز گرگان می باشد .

عکس جشنواره نشریات

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۳:۰۶ ق.ظ

دیدگاه