مهندس نصیری مدیرعامل شرکت برق گلستان:کلیه پیمانکاران ونیروهای آنان باید گواهینامه های آموزشی وبازآموزی معتبردرزمینه تخصصی فعالیت های خودداشته باشند

البرز گلستان/ مهندس نصیری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان با تأکید بر نظارت موشکافانه بر فعالیت پیمانکارانی که به هر دلیل در رعایت اصول ایمنی مطابق استانداردها عمل نمی کنند افزود: کلیه پیمانکاران و نیروهای شاغل در شرکت های پیمانکاری طرف قرارداد می بایست گواهینامه های آموزشی و بازآموزی معتبر در زمینه تخصصی فعالیت های خود داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان، مهندس علی اکبر نصیری مدیرعامل در شورای عالی ایمنی گفت: حجم گسترده فعالیت ها نباید بهانه ای برای رعایت نکردن اصول ایمنی باشد.

مهندس نصیری با بیان اینکه آسیب شناسی وقوع حوادث مردمی در سالیان اخیر نشان داده است که بیشترین اتفاقات در حوزه ساخت و ساز روی می دهد گفت: باید به سمت تعامل بیش از پیش با نظام مهندسی ساختمان پیش رفت و راهکارهای مشترکی که در جلوگیری از وقوع این حوادث می تواند مثمرثمر باشد شناسایی و عملیاتی گردد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم توجه بیش از پیش به معاینات ادواری پرسنل اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: اطلاع همکار از وضعیت جسمی و روحی خود می تواند در بهره وری و بازدهی سازمانی تاثیر قابل توجهی داشته باشد و در این مسیر، ارسال به موقع نتایج و مستندات این معاینات به شرکت و ابلاغ آن به پرسنل از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع توجه ویژه شرکت توانیر به استقرار نظام HSE پرداخت و حرکت از سمت OHSAS به سمت پیاده سازی HSE را از مهمترین راهبردهای خود در زمینه ایمنی برشمرد.

گفتنی است در این نشست موضوعات دیگری از جمله مکاتبات حریم، خط گرم، بازدیدها و آموزش ایمنی و فرهنگ سازی نیز به بحث گذاشته شد و هر یک از اعضاء نظرات خود را در این خصوص مطرح نمودند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۳:۵۲ ب.ظ

دیدگاه