مدیر کل امور بانوان استانداری گلستان خبرداد:افتتاح ۴۱غرفه با حضور زنان فعال همزمان باروز انقلاب اسلامی، منزلت زن، تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی اسلامی ایرانی در گرگان

البرز گلستان/مراسم افتتاح نمایشگاه زن، تلاش و توسعه با حضور ربیعی معاون  امور اقتصادی استاندار، رهاشمیان ئیس کل دادگستری و دکتر کلثوم غفاری مدیر کل امور بانوان استانداری وجمعی از مدیران بلندپایه استان در روز شنبه ۱۶ بهمن در سالن جهان پهلوان تختی گرگان افتتاح شد.

این مراسم همزمان با روز انقلاب اسلامی، منزلت زن، تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی اسلامی ایرانی، نمایشگاهی از توانمندی های بانوان با عنوان :زن، تلاش و توسعه در سالن جهان پهلوان تختی گرگان افتتاح شد.
دکتر کلثوم غفاری مدیر کل امور بانوان استانداری گلستان رئیس کمیته بانوان ستاد بزرگداشت دهه فجر استان  ضمن بیان هدف از برگزاری این نمایشگاه را نشان دادن گوشه ای از توانمندی های زنان اظهار کرد : ۴۱ غرفه با حضور زنان فعال در عرصه های مختلف و با همکاری دستگاههای اجرایی استان، نمایندگانی از سازمانهای مردم نهاد و زنان کارآفرین در این نمایشگاه حضور دارند.
غفاری همچنین مدت زمان این نمایشگاه را ۱۶ تا ۲۰ بهمن اعلام نمود و گفت: زمان بازدید از نمایشگاه ۳ تا ۸ عصر و برای عموم مردم عزیز آزاد خواهد بود.
شایان ذکر است که در راستای تشویق و ترغیب شهروندان عزیز به استفاده از کالای ایرانی شعار های زیبایی کتیبه های غرفه ها را زینت داده است.

این نمایشگاه تا ۲۰ بهمن ادامه خواهد داشت

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۴:۴۲ ب.ظ

دیدگاه