مهندس شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان از اجرای پروژه wifi( اینترنت بی سیم ) برای اولین باردراستان خبرداد

شورای اداری مخابرات منطقه گلستان تشکیل شد.
البرز گلستان/در این جلسه که معاون ، مدیران و روسای ادارات ستادی و تابعه حضور داشتند مدیر مخابرات منطقه گلستان ضمن گرامیداشت یاد شهداء آغاز دهه مبارک فجر را تبریک گفت.
وی با تاکید بر ادامه دادن راه شهداء در جبهه توسعه و رشد کشور گفت: با تلاشهای انجام شده و اقدامات صورت گرفته درسال ۹۵ توفیقات بسیاری کسب کرده ایم که قابل قیاس با گذشته نیست .
وی گفت : در اغلب شاخصها در کشور جزء ۱۰ مخابرات برتر می باشیم . و این نشان از همدلی کارکنان است و به نظر میرسد هنوز باید بیشتر از قبل تلاش کرد.
مهندس شهمرادی با اشاره به ظرفیت سازی ۱۸ هزار پورت FTTH در شهرستانهای گرگان و گنبد در مراکز تجاری و مسکونی گفت: با افزایش تنوع سرویسها و تقاضای بیشتر متقاضیان می بایست نقاطی که امکان تجهیز به فیبرنوری وجود دارد شناسایی شده و درجهت توسعه فناوری در آن محل برنامه ریزی و اقدام کرد.
وی از اجرای پروژه wifi( اینترنت بی سیم ) در استان سخن گفت و افزود: از ۱۰۸۰ روستای استان ۷۰۰ روستا به اینترنت مجهز هستند و تجهیز روستاهای باقیمانده در دست اقدام است .
مهندس شهمرادی با تاکید بر افزایش روند دایری و کاهش ریزش مشتری امید به موفقیت های بیشتر را نوید داد و گفت : با تلاش وهمدلی میتوانیم علاوه بر ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان رضایت آنها را جلب نماییم.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۳ ب.ظ

دیدگاه