- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

اعزام جهادی نیروهای شرکت توزیع برق گلستان جهت کمک به رفع بحران خاموشی دراستان گیلان

قائمی معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان از اعزام اکیپ عملیاتی این شرکت به مناطق آسیب دیده از برف و یخبندان اخیر در استان گیلان خبرداد.

البرز گلستان/به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیرو نیروی برق گلستان با توجه به وضعیت جوی کشور در این ایام از سوی شرکت توزیع برق استان گیلان در خواست همکاری شرکت برق گلستان در جهت همکاری در رفع خاموشیهای ۲۰کیلو ولت  و فشار ضعیف ناشی از بحران داشته اند.

که در این همکاری ضربتی و به موقع در یک حرکت مدیریت بحران شرکت برق گلستان نسبت به اعزام ۲۰سیمبان و ۵ دستگاه خودروی شاسی بلند کمک دارو یک دستگاه خودروی پشتبانی به مدیریت رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیر عامل به استان گیلان اعزام شدند.

مهندس بهرام قائمی با اعلام این خبر گفت: در پی درخواست شرکت توزیع برق گیلان بمنظور تسریع در رفع خاموشی ها و استمرار در ارائه خدمات، امروز جمعه پانزدهم بهمن ماه، اکیپی متشکل از ۲۰ نفر سیم بان به همراه پنج دستگاه خودروی دوکابین کمک دار و یک دستگاه خودروی پشتیبانی به سرپرستی رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت، به استان گیلان اعزام شدند.

وی با اشاره به خاموشی های ناشی از حجم گسترده بارش برف در شمال کشور افزود: خسارت چندانی به شبکه برق گلستان وارد نشده و از آغاز بارش برف در گلستان، قطعی برق مدت دار در استان نداشته‌ایم.
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق گلستان افزود: در طول سرما و بارش برف اخیر، اکیپ های خط گرم، بالابرهای خط سرد و اکیپ های تعمیرات فشار متوسط و فشار ضعیف بهمراه خودروهای عملیاتی، بصورت ۲۴ ساعته آماده باش و در مدیریت های پانزده گانه سراسر استان به ارائه خدمت مشغولند.
انتهای پیام

photo_2017-02-03_10-43-54 [1]

0 [2]
0 [2]