مهندس نصیری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان ازافتتاح پروژه های توزیع برق استان با اعتبار ۲۸۱ میلیارد ریال در دهه مبارک فجرخبرداد

البرز گلستان/به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان، مهندس علی اکبر نصیری مدیرعامل گفت: پروژه‌های آماده بهره‌بـرداری در ایـام‌ا… دهه فجـر در قـالب ۵ سرفصـل، فعالیـت‌های مختلف توسعـه‌ای، بهینـه سـازی، کـاهش تلفـات، ایجاد قدرت مانور و نصب چراغ روشنایی معابر را در بر می‌گیرد.

مهندس نصیری با اشاره به لزوم مدیریت اعتبارات و هزینه کرد بهینه آن، تاکید کرد: با درایت، هوشمندی و عزم جمعی همکاران و دست‌اند‌رکاران، شاهد عملیاتی شدن تفکر اقتصاد مقاومتی در پروژه های توزیع نیروی برق استان گلستان بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه در یک سال گذشته بویژه از هفته دولت تا دهه مبارک فجر، اقدامات شاخصی در گستره توزیع برق استان گلستان انجام شده است افزود: بخشی از این طرح ها در ایام‌ا… دهه مبارک فجر آماده بهره‌برداری خواهد بود.

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان، توسعه و احداث ۸۷ کیلومتر شبکه توزیع برق‌ و نصب ۲۲۰ دستگاه ترانس با هدف تامین برق مشترکان جدید شهری و روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۲۴ میلیارد ریال بخشی از این اقدامات است.

وی اضافه کرد: اصلاح و بهینه سازی بیش از ۱۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط، ۲۳۵ دستگاه ترانس و ۳۰۰ پایه با اعتباری افزون بر ۷۱ میلیارد ریال نیز بخش دیگری از پروژه‌های آماده افتتاح در دهه مبارک فجر سال ۱۳۹۵ است.

اجرای پروژه های کاهش تلفات و کاهش پیک نیز از دیگر اقداماتی است که همگام با سیـاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری در شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان در حال انجام است، مهندس نصیری با بیان این مطلب خاطرنشان ساخت: در این راستا بیش از ۱۷ کیلومتر شبکه فشارضعیف و فشار متوسط، ۳۲ دستگاه ترانس و ۳۰۵ پایه بتونی با اعتبار ۵۵ میلیارد ریال احداث و نصب گردیده که در این ایام مبارک به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان در ادامه با بیان ضرورت احداث شبکه‌های روشنایی معابر و اهتمام گسترده در تامین روشنائی معابر جدیدالاحداث از نصب ۱۸۰۰ دستگاه چراغ روشنـایی معـابـر در سطح استـان خبـر داد و افـزود: حدود ۱۷ کیلومتر شبکه فشار متوسط با هدف ایجاد قدرت مانور و رفع هر چه سریع تر خاموشی ها در سطح استان احداث گردیده که این دو سرفصل مجموعاً اعتباری در حدود ۳۰ میلیارد ریال را به خود اختصاص داده است.

وی همچنین یادآور شد: کلنگ احداث یک نیروگـاه مقیـاس کوچک ۷ مگـاواتـی واقع در شهـرک صنعتی آزادشهر با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال نیز در ایام ا… دهه مبارک فجر به زمین زده خواهد شد.

نیروگاه‌های مقیاس کوچک، نیروگاه هایی هستند که با سرمایه‌گذاری و مشارکت بخش خصوصی اجرایی می‌شوند و در راستای پدافند غیر عامل، توسعه تولید برق پراکنده را دنبال می‌کنند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۵:۲۸ ب.ظ

دیدگاه