- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

امیرشیر توماج فرماندار گمیشان ازافتتاح و کلنگ زنی ۴۲ پروژه عمرانی، اقتصادی واشتغالزایی شهرستان بااعتباری بالغ بر ۹۶ میلیارد و۴۸۷ میلیون ریال خبرداد

البرز گلستان/دردومین روز از دهه مبارک فجر مراسم متمرکز افتتاح و کلنگ زنی ۴۲ پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی شهرستان با اعتباری بالغ بر ۹۶ میلیارد و ۴۸۷ میلیون ریال با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار، فرماندار گمیشان، روحانیون، مسئولین استانی و شهرستانی در کانون عبدیجان آخوند نبوی نژاد برگزار شد.

“امیرشیر توماج” فرماندار و رییس ستاد بزرگداشت دهه فجر گمیشان در این مراسم با تبریک دهه مبارک فجر گفت: با افتتاح و کلنگ زنی پروژه های شهرستان برای ۱۲۰ نفر اشتغالزایی ایجاد خواهد شد.

فرماندار گمیشان با اشاره به اقدامات و برنامه های دولت بیان داشت: اطلاع رسانی، پاسخگویی و خدمات رسانی به مردم سرلوحه کارهای دولت تدبیر و امید در کشور است.

وی توسعه شهرستان را از اهداف اصلی بیان داشت و افزود: توسعه سایت میگو و ایجاد صنایع تبدیلی و بسته بندی این محصول،پرورش ماهیان خاویاری، پرورش ماهی در قفس از جمله برنامه ها در جهت توسعه بیشتر شهرستان می باشد.

توماج با یادآوری اینکه برند شهرستان گمیشان از سال‎‎های قبل ماهیان خاویاری بوده است، اذعان داشت: امروز دریا در این حوزه کارایی ندارد و تلاش می شود که راهکارهای توسعه شهرستان در حوزه پرورش دیگر آبزیان بررسی و اجرایی شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان میگوگمیشان را برند استان و کشور برشمرد و اظهار داشت: دولت تدبیر و امید اقدام بسیار خوبی را در توسعه سایت میگو گمیشان انجام داده است و دهه فجر امسال نیز با کلنگزنی کارگاه پرورش و تکیثر میگو با ظرفیت ۱۰۰ میلیون قطعه با اعتبار ۱۰ میلیارد ریالی برای ۳۰نفر شغل ایجاد خواهد شد.

فرماندار گمیشان در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به دستاوردهای برجام در کشور گفت: لغو تحریم ها، کاهش تورم، فروپاشی ائتلاف استکباری جهانی علیه ایران گوشه ای از دستاوردهای برجام با رهنمودهای مقام معظم رهبری و تلاش های تیم دیپلماسی کشورمان می باشد.

0 [1]
0 [1]