ربیعی معاون هماهنگی اقتصادی استاندار گلستان در نشست تنظیم بازار عید:عدم مدیریت نامناسب می تواند مردم را گلایه مند کند

البرز گلستان/ جلسه کمیته راهبردی طرح تنظیم بازار  ایام پایانی سال۹۵ و نوروز۹۶ با حضور ربیعی معاون استاندار گلستان قوانلو مدیر کل صنعت و معدن و تجارت استان و مدیران دستگاههای اجرایی در ساختمان شماره ۲ استانداری برگزار گردید.

در این نشست ربیعی معاون هماهنگی اقتصادی استاندار گلستان اظهار کرد: ان شاالله دهه فجر با حضور بیشتر مردم در صحنه انقلاب و جامعه ووحدت کلمه مستحکمتر از قبل شود و ان اشالله سالیان سال جنش انقلاب در این نظام اسلامی برگزار گردد.

وی افزود : امسال دهه فجر را بدون یار مقام معظم رهبری حضرت آیت الله هاشمی سپری می کنیم و خدمات آن بزرگوار در نظام جمهوری اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

ربیعی افزود:هر چه به عید نزدیک می شویم ضرورت پیدا می کند که اقلامی که در سفره ایام عید تامین گردد. و اگر قیمت اجناس بالا باشد باعث خالی شدن سفره می شود.

وی در ادامه گفت: امسال با توجه به سرما زدگی مرکبات ذهنیت مردم بر محصولات کم کیفیت ایجاد شده است

ربیعی مانور اصلی سازمان جهاد کشاورزی را اطلاع رسانی به موقع به مردم با اعلام تضمین مرکبات با قیمت و کیفیت مناسب باشد و این انعکاس به مردم کمک می کند و همچنین به ایجادبه وضعیت آرامش در بازار.

معاون استاندار گلستان تنظیم واقعی در حوزه بازار تنظیم می شود و عرضه و تقاضا مکانیزمی می باشد که قیمت را تعیین می کند.

وی ضمن تشکر از سازمان تعاون روستایی در خرید پرتقال از باغداران ضربه خورده نقطه ضعف استان را نیاز مبرم به کارخانجات  صنایع تبدیلی می باشد که همزمان بتوان میوه جات را آبگیری کرد .

ربیعی سپس گفت: درحدی توان نباید مردم را ناراضی کرد و عدم مدیریت نامناسب می تواند مردم را گلایه مند کند و باید دربحث نظارت دقت کرد.

وی همچنین اعلام کرد برای عید امسال در استان ۲۰۰۰تن گوشت مرغ و ۲۳تن گوشت قرمزوارداتی و ۵۰۰تن برنج وارداتی هندی و ۶۰۰تن پرتقال و۳۵۰تن سیب سفید و قرمز و شکر به مقدار نامحدود تهیه و آماده می باشد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۵:۲۴ ب.ظ

دیدگاه