دکتر مازندرانی مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی گلستان ازبرگزاری ۲۱۰عنوان برنامه استانی و شهرستانی و مسابقات ورزشی دردهه فجر امسال خبرداد

البرز گلستان/ دکترسعید مازندرانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان: افتتاح ۵ تعاونی جدید به مناسبت دهه فجر امسال در استان.
وی افزود:جامعه کارگری همیشه و حتی قبل از انقلاب ۵۷ هم در بحث مبارزات و حمایت و پشتیبانی از نهال انقلاب اسلامی پیشتاز بودند.
به منظور تبیین نقش ارزشمند کارگران و جامعه تولید، این کمیته با عضویت بسیج کارگری، کارفرمایان، اداره کل فنی حرفه ای و اداره کل تأمین اجتماعی استان تشکیل شد که بر اساس آن مسئولیت شهرستان ها به ۱۴شهرستان استان ابلاغ شد. و همچنین تاکنون ۲۱۰ عنوان برنامه متنوع مصوب شده که ۵۲ برنامه آن در سطح استانی و ۱۳۳ برنامه شهرستانی و ۲۵ برنامه نیز به صورت مسابقات ورزشی پیش بینی شده است.
مازندرانی گفت: همایش ها، نشست ها و برنامه های علمی نیز برای طیف شریف کارگری درنظر گرفته شده است.
وی در باره مهمترین عناوین بر نامه ها گفت :مهم ترین عناوین این برنامه ها، برگزاری یادواره شهدای کارگری در نوزدهم بهمن است که همه ساله برای یادبود شهدای عزیز این قشر یادواره شهدار را به رسم قدردانی خواهیم داشت. دیدار اعضای کمیته کارگری با خانواده های ایثارگر و شاهد، دیدار جامعه کارگری با مسئولین ارشد استان، بازدید از واحدهای کارگری و بررسی شرایط و مسائل آنان با حضور مسئولین ادارات کل مرتبط را از جمله برنامه هایی هستند که در این ایام برنامه ریزی شده اند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان: همچنین به برنامه های دیگر ازجمله مسابقات ورزشی کارکنان و کارگران، شرکت در مراسم استقبال نمادین از امام(ره)، افتتاح ۲ خانه بهداشت کارگری و ۵ تعاونی جدید اشاره کرد.
وی اظهار کرد از سال گذشته تا کنون ۱۰۹ تعاونی جدید تأسیس کردیم که نزدیک به ٨۹۰ نفر در این تعاونی ها مشغول به کار شدند. و همچنین مراسماتی مانند تجلیل از پرستاران بیمارستان های تأمین اجتماعی گرگان و گنبدکاووس در روز ولادت حضرت زینب(س)، شرکت در مراسم یوم الله۲۲ بهمن با حضور حداکثری قشر کارگری و تشکل های کارفرمایی و انجمن های صنفی، همایش برندسازی و بازاریابی و تعاملات شبکه ای در تعاونی ها، همایش جامعه کار و کارگران و کارآفرینان توسط فنی حرفه ای، قرائت زیارت عاشورا در تپه نورالشهدای گرگان، برپایی نمایشگاه کتاب، ایستگاه های صلواتی، مسابقه قانون کار و تأمین اجتماعی و چندین برنامه ی دیگر را نیز در ارائه برنامه های دهه فجر نام برد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۸:۳۳ ب.ظ

دیدگاه