دکتر رسول دیناروند رئیس سازمان غذا دارو ازامضای تفاهمنامه همکاری دانشگاههای کلان شمالغرب کشور در حوزه های عملکردی معاونت غذا و دارو با سازمان غذا و دارو خبرداد

البرز گلستان/دکتر رسول دیناروند در سفر یکروزه خود به تبریز در همایش دانشگاههای قطب شمال غرب کشور که در تبریز  برگزار شده است با ارائه گزارشی از دستاوردهای سازمان تحت مدیریتش به چالشها و راهکارهای  حوزه متبوعش پرداخت.

در ادامه این سفریکروزه و برنامه فشرده،امضای تفاهمنامه همکاری دانشگاههای کلان شمالغرب کشور در حوزه های عملکردی معاونت غذا و دارو با سازمان غذا و دارو با حضور دکتر دیناروند صورت پذیرفت.

همچنین رئیس سازمان غذا و دارو در بین اعضای انجمن داروسازان آذربایجان شرقی حاضر شد و نظرات، پیشنهادات و راهکارهای آنان استماع کرد.

جلسه دکتر دیناروند با انجمن تولید کنندگان صنایع غذایی استان آذربایجان شرقی و شنیدن درددلهای فعالان این حوزه از دیگر برنامه هایی بود که در این سفر یکروز صورت گرفت.

دکتر دیناروند همچنین از ساختمان جدید و در حال احداث  معاونت غذا و داروی  دانشگاه علوم پزشکی تبریز بازدید کرد.

مدیر کل دفتر برنامه ریزی، پایش، بهبود فرآیندها و امور استانهای سازمان غذا و دارو، مدیر کل حراست سازمان غذا و دارو و مدیر روابط عمومی سازمان غذا و دارو، دکتر دیناروند را در این سفر یکروزه همراهی کردند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲:۵۳ ب.ظ

دیدگاه