- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

سردار جاویدان فرمانده انتظامی گلستان:تامل سازمانهای عضو شورای ترافیکی، زمینه ساز ارائه خدمات مطلوب­تر پلیس به شهروندان

البرز گلستان:به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس “سردار علی اکبر جاویدان” در بازدید از قسمت­های مختلف اجرایی و خدماتی پلیس راهنمایی و رانندگی استان بر تکریم ارباب و رجوع و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه فلسفه وجودی نیروی انتظامی خدمت صادقانه به مردم به عنوان سرمایه اجتماعی پلیس است بیان داشت: ارائه خدمات مناسب، رعایت حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به موقع به مسائل و مشکلات مردم علاوه بر رضایتمندی، اعتماد عمومی را به همراه خواهد داشت.

این مقام ارشد انتظامی، پلیس راهنمایی و رانندگی را ویترین نیروی انتظامی در حوزه ماموریتی دانست و بیان داشت: عملکرد مثبت و منفی این پلیس در رضایتمندی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی و نیروی خدمتگذار انتظامی تاثیرات بسزایی دارد.

وی با بیان اینکه پلیس راهور نماد خدمتگزاری ،نظم و انضباط و قانونمداری در جامعه است اظهار داشت : ارائه الگوی مناسب از پلیس راهور با حفظ آراستگی ظاهری همراه با اخلاق و منش اسلامی یک ضرورت است.

سردار جاویدان، صداقت، امانتداری، توانمندی و سخت­کوشی را از ویژگی­های کارکنان نیروی انتظامی خصوصا کارکنان پلیس راهنمایی و رانندگی عنوان کرد و گفت: ارتباط مستقیم و مستمر کارکنان پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس راه می­طلبد تا آستانه صبر و تحمل این کارکنان بالا بوده و اخلاق حسنه، رأفت اسلامی همراه با اقتدار را سرلوحه ماموریت خود قرار دهند.

مهندسی ترافیک در معابر شهری باید اصلاح و ارتقاء یابد

فرمانده انتظامی استان گلستان در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر بکارگیری تجهیزات و فن­آوری­های نوین در حوزه ترافیک بیان داشت: بهره برداری موثر از این تجهیزات و امکانات موجب کاهش خسارات و تصادفات می­شود.

وی با بیان اینکه وضعیت ترافیک در حوزه­های مختلف اجتماعی و اقتصادی تاثیر مستقیم دارد اذعان داشت: برای بهبود این وضعیت و رفع موانع و مشکلات ترافیکی در سطح شهرها همه سازمان­های عضو شورای ترافیک باید بسیج شده و پلیس را در حل این معضل کمک کنند.

به گفته وی همکاری و تامل سازمانهای عضو شورای ترافیکی می­تواند زمینه را برای ارائه خدمات مطلوب­تر پلیس به شهروندان فراهم کند.

این مقام ارشد انتظامی استان موتورسیکلت سوارن و عابران پیاده را معضل ترافیکی شهر­ها و معابر برون شهری عنوان کرد و افزود: ۶۱ درصد تلفات ناشی از تصادفات رانندگی درون شهری و ۴۰ درصد تلفات ناشی از تصادفات رانندگی برون شهری استان را موتورسیکلت سواران تشکیل می­دهند.

سردار جاویدان ارتقاء فرهنگ ترافیکی در دو بخش موتورسیکلت سواران و عابران پیاده را بسیار مهم و اثر گذار دانست و گفت: ارتقاء فرهنگ ترافیکی نیازمند همت جهادی همه سازمان­های متولی از جمله صدا و سیما، شهرداری و دیگر سازمانهای مرتبط است.//

0 [1]
0 [1]