معاون صندوق بازنشستگی کشوری خبرداد:بازنشستگان کشوری از هفته آینده سهامدار بیمه ملت می شوند

البرز گلستان/معاون سرمایه گذاری و امور اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری از واگذاری سهام بیمه ملت به بازنشستگان کشوری متقاضی، از شنبه هفته آینده خبر داد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محمود شهشهانی پور در گفت و گوی با بیان اینکه سازمان بورس در روزهای آتی به هریک از بازنشستگان متقاضی، کد سهامداری، اختصاص می دهد، تاکید کرد: به محض تحویل کد سهامداری به بازنشستگان کشوری، صندوق بازنشستگی کشوری بلافاصله از هفته آینده سهام بیمه ملت را در اختیار این گروه از بازنشستگان قرار می دهد.
شهشهانی پور تعداد بازنشستگان متقاضی را که برای خرید سهام بیمه ملت ثبت نام کردند ۱۳۰ هزار نفر ذکر کرد و گفت: براساس برنامه هایی که از پیش اعلام شده بود، به هر یک از بازنشستگان کشوری متقاضی، حدود ۳۵۰۰ سهم واگذار می شود.
وی ارزش هرسهم را برای بازنشستگان متقاضی خرید سهام بیمه ملت ۲۰۲ تومان اعلام کرد و گفت: بر این اساس، هر یک از بازنشستگان برای خرید این تعداد سهم باید ۷۰۰ هزارتومان پرداخت می کردند که صندوق بازنشستگی کشوری این مبلغ را به صورت وام قرض الحسنه در اختیار آنان قرار می دهد.
وی افزود: اقساط خرید سهام بیمه ملت در ۳۶ ماه و از سال آینده از حقوق بازنشستگان متقاضی کسر می شود. بنابراین، هیچ قسطی در سال جاری از حقوق بازنشستگان بابت سهام بیمه ملت کسر نخواهد شد.
معاون سرمایه گذاری و امور اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه بیمه ملت در چند سال اخیر سودده ارزیابی شده است، گفت: علت خرید سهام این شرکت درآمدهای خوب و سودآوری آن بود. صندوق بازنشستگی کشوری برای بهبود معیشت همه بازنشستگان کشوری تلاش می کند تا سبد سهام ویژه ای را برای آنان تدارک ببیند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۰ ب.ظ

دیدگاه