- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

نیک نیامدیر کل تأمین اجتماعی گلستان :سازمان بایدچهره ای پاسخگو و خدمتگزار به مردم و بیمه شدگان ارائه دهد

البرزگلستان/به منظور رسیدگی به مشکلات و بررسی امور ،علی اصغر نیک نیا مدیر کل  تأمین اجتماعی استان گلستان به اتفاق کارشناسان از شعب تأمین اجتماعی شهرستان های آزادشهر و رامیان بازدید کرد.

در جریان این بازدید ،ضمن بررسی نحوه اجرای امور، وضعیت مطالبات معوق و نحوه تعاملات شعبه با دستگاههای اجرایی نیز مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر کل  تأمین اجتماعی استان گلستان  گفت: رمز موفقیت هر سازمانی بکارگیری کارکنان توانمند، آگاه و مجهز به علم و دانش روز است و بی شک رفتار کارکنان باید طوری باشد که از سازمان چهره ای پاسخگو و خدمتگزار به مردم و بیمه شدگان ارائه دهند.

علی اصغر نیک نیا خاطر نشان کرد: کلیه کارکنان باید مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کارهای خود قرار دهند چرا که کارگران و کارفرمایان صاحبان اصلی تأمین اجتماعی هستند.

وی تأکید کرد: در مراحل محاسبات پرونده ها و اعلام نتیجه آن به کارفرمایان و نیز ارائه آمار، کارمندان نباید دقت را فدای سرعت کنند چون ارائه آمار درست و تنظیم صحیح آن و پاسخگویی دقیق به مشتریان اعتماد و اطمینان عمومی از سازمان را افزایش می دهد.

وی عنوان کرد: با توجه به ظرفیت های موجود در استان و نیز اجرای هدفمند برنامه عملیاتی، خانواده بزرگ تأمین اجتماعی روز به روز در حال گسترش است و بی شک با گسترش صنایع، رونق تولید و حمایت های ویژه از کارگاه های مختلف همچون بخشودگی جرائم حق بیمه چتر بیمه ای، چتر بیمه ای این سازمان نیز در استان گسترده تر می شود.

وی اظهار کرد: برنامه های این سازمان در راستای اصل اقتصاد مقاومتی و همراه با اهداف نظام مقدس اسلامی است و  تمامی کارکنان فعالیت های خود را باید همسو با این برنامه در نظر داشته باشند تا در آینده رفاه اجتماعی استان گلستان بیش از پیش رقم بخورد.

0 [1]
0 [1]