- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

قدمنان رییس مرکز برنامه دیزی، نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات گلستان در نشست هماهنگی برگزاری انتخابات: امیدواریم با برگزاری انتخاباتی سالم و شفاف حق مردم را ادا کنیم

یابه منظور اتخاذ هماهنگی های لازم برای برگزاری انتخابات”
البرز گلستان/جلسه شورای معاونین مرکز برنامه ریزی، نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات به منظور اتخاذ هماهنگی لازم برای برگزاری انتخابات با حضور معاونین و روسای ادارات مرکز به ریاست جناب آقای قدمنان رییس مرکز برنامه دیزی، نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات  برگزار شد.
نشست معاونین مرکز به منظور اتخاذ هماهنگی لازم برای برگزاری هرچه بهتر یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی و پنجمین دوره اتخابات شورای اسلامی شهر و روستا با حضور ابراهیم قدمنان برگزار شد.
ابراهیم قدمنان در این نشست با تاکید بر همدلی و هماهنگی همه دست اندرکاران انتخابات، خاطرنشان کرد: امیدواریم در سایه این همدلی و وهماهنگی، انتخاباتی سالم و قانون مداری برگزار شود.
وی با بیان اینکه مقدمات برگزاری انتخابات در استان فراهم شده است، افزود:اولویت نخست ما در این انتخابات، عمل دقیق به قانون است و این موضوع باید در تمام مراحل انتخابات مورد توجه قرار گیرد با همدلی و هماهنگی، انتخاباتی سالم و در خور شان نظام برگزار کنیم.
قدمنان، حضور حداکثری مردم در انتخابات رد هدف اصلی مجریان ذکر کرد و گفت؛ تمام تلاش ما این باشد موانع حضور حداکثری مردم را شناسایی کرده و به موقع نسبت به بر طرف کردن آنها اقدام نماییم.
وی با تاکید بر پرهیز از اختلاف در عرصه انتخابات، گفت: نباید اجازه دهیم انتخابات، تسویه حسابهای سیاسی صورت گرفته و اختلافات درونی پیش بیاید، اگر به قانون عمل کنیم مشکلی پیش نخواهد آمد.
در خاتمه قدمنان با بیان اینکه هدف ستاد انتخابات زمینه سازی برای حضور حداکثری مردم است، افزود: ما تابع رای مردم هستیم و امیدواریم با برگزاری انتخاباتی سالم و شفاف حق مردم را ادا کنیم.
همچنین اعضای ستاد انتخابات مرکز دیدگاه های خود را در خصوص نحوه همکاری برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات بیان نمودند.

0 [1]
0 [1]