قدمنان رییس مرکز برنامه دیزی، نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات گلستان در نشست هماهنگی برگزاری انتخابات: امیدواریم با برگزاری انتخاباتی سالم و شفاف حق مردم را ادا کنیم

یابه منظور اتخاذ هماهنگی های لازم برای برگزاری انتخابات”
البرز گلستان/جلسه شورای معاونین مرکز برنامه ریزی، نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات به منظور اتخاذ هماهنگی لازم برای برگزاری انتخابات با حضور معاونین و روسای ادارات مرکز به ریاست جناب آقای قدمنان رییس مرکز برنامه دیزی، نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات  برگزار شد.
نشست معاونین مرکز به منظور اتخاذ هماهنگی لازم برای برگزاری هرچه بهتر یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی و پنجمین دوره اتخابات شورای اسلامی شهر و روستا با حضور ابراهیم قدمنان برگزار شد.
ابراهیم قدمنان در این نشست با تاکید بر همدلی و هماهنگی همه دست اندرکاران انتخابات، خاطرنشان کرد: امیدواریم در سایه این همدلی و وهماهنگی، انتخاباتی سالم و قانون مداری برگزار شود.
وی با بیان اینکه مقدمات برگزاری انتخابات در استان فراهم شده است، افزود:اولویت نخست ما در این انتخابات، عمل دقیق به قانون است و این موضوع باید در تمام مراحل انتخابات مورد توجه قرار گیرد با همدلی و هماهنگی، انتخاباتی سالم و در خور شان نظام برگزار کنیم.
قدمنان، حضور حداکثری مردم در انتخابات رد هدف اصلی مجریان ذکر کرد و گفت؛ تمام تلاش ما این باشد موانع حضور حداکثری مردم را شناسایی کرده و به موقع نسبت به بر طرف کردن آنها اقدام نماییم.
وی با تاکید بر پرهیز از اختلاف در عرصه انتخابات، گفت: نباید اجازه دهیم انتخابات، تسویه حسابهای سیاسی صورت گرفته و اختلافات درونی پیش بیاید، اگر به قانون عمل کنیم مشکلی پیش نخواهد آمد.
در خاتمه قدمنان با بیان اینکه هدف ستاد انتخابات زمینه سازی برای حضور حداکثری مردم است، افزود: ما تابع رای مردم هستیم و امیدواریم با برگزاری انتخاباتی سالم و شفاف حق مردم را ادا کنیم.
همچنین اعضای ستاد انتخابات مرکز دیدگاه های خود را در خصوص نحوه همکاری برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات بیان نمودند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۷:۴۸ ب.ظ

دیدگاه