دانشگاه علوم پزشکی در مسیر تغییر/ از سوی دکتر فاضل رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان مشاور رئیس وسرپرست دفترحراست دانشگاه منصوب شد.

البرز گلستان/طی حکمی از سوی دکتر فاضل رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ، دکتر حمیدرضا رستمانی به عنوان مشاور رئیس وسرپرست دفترحراست دانشگاه منصوب شد.

در این حکم آمده است به موجب این ابلاغ جنابعالی را به عنوان مشاور رئیس وسرپرست دفترحراست دانشگاه منصوب می نمایم، تا با استعانت از خداوند سبحان و عنایت حضرت ولی عصر(عج) در راستای نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشته و احترام به شأن و کرامت والای انسان ها، رعایت ضوابط و مقررات اداری، اصول اسلامی و دفاع از ارزشها را سرلوحه کار خود قرار دهید.

همچنین در بخشی دیگری از این حکم آمده است امید است با حرکت بر مدار اعتدال، قانونگرایی و بهره گیری از کلیه ظرفیت ها و توانائیهای موجود در جهت صیانت از سرمایه های مادی و معنوی نظام از هیچ کوششی دریغ ننموده و در پرتو الطاف بی بدیل الهی در راستای انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

 درهمین راستا دکترفاضل رییس دانشگاه باحضور در حراست ضمن تشکر از زحمات دکترکوشکی برای دکتر رستمانی که قبلا نیز سابقه کار در حراست را داشتند آرزوی موفقیت کرد

دکتر رستمانی نیز استفاده از ظرفیت وپتانسیل نیروی انسانی برای تحقق اهداف دانشگاه را یکی از وظایف حراست عنوان کرد وگفت :باید از دستاوردهای اصلی سازمان به خوبی صیانت شود

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۴:۴۴ ب.ظ

دیدگاه